جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت تبیین سیاستهای سازمان مدیریت و برنامه ریزی در حوزه بهزیستی برگزار شد

زنجان | مدیرکل بهزیستی استان زنجان در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت تبیین سیاستهای سازمان مدیریت و برنامه ریزی در حوزه بهزیستی که با حضور رئیس کارگروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد سازمان مدیریت برنامه ریزی برگزارشد ، گفت :بهزیستی در طول سالهای گذشته و بصورت متوالی توانسته رتبه یک یا دو را درگروه خود کسب نماید .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی اظهار کرد : بهزیستی تلاش می کند شاخص های تعیین شده جهت بهبود فرایند فعالیت ها را در بخش عمومی و اختصاصی به درستی و کامل انجام دهد .

وی افزود : شیوع ویروس کرونا و سایه سنگین تحریم ها موجب فراهم آمدن  شرایط خاصی گردید که باعث افزایش برخی فعالیتهاو کاهش فعالیتهای دیگر گردید که نیاز هست در  سنجش فعالیت ادارات و امتیاز دهی در شاخصهای عمومی و اختصاصی این مهم لحاظ شود .

این مسئول عنوان کرد :حرکت به سمت دولت الکترونیک و بهره گیری از فعالیت های غیرحضوری یکی از اتفاقات مهم و تاثیرگذار در این حوزه بوده است .

محمدی ادامه داد : بهزیستی در راستای اجرای فرایند دولت الکترونیک و توجه به خواست مددجویان اقدام به تاسیس مراکز مثبت زندگی نموده ودرواقع بهزیستی های کوچک را به داخل محلات برده است .

وی با بیان اینکه مراکز" مثبت زندگی" جهت سهولت دریافت خدمات مددجویان شهری و روستایی ایجاد شده است ، افزود :  این مراکز ۲۲ خدمت مورد نیاز مددجویان را به نزدیکترین محدوده محل زندگی آنها برده و چرخه خدمات رسانی و مددکاری پرونده مددجویان را الکترونیکی نموده است .

کد خبر 31208

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد