پاکدشت|جشن تکلیف دختران شبه خانواده برگزار شد

جشن تکلیف دختران شبه خانواده تحت پوشش بهزیستی شهرستان پاکدشت مقارن با چهل و دومین جشن انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی استان تهران، محمود برزگر در مراسم جشن تکلیف مرکز شبانه روزی آرامش اتابکان  تحت پوشش این اداره بیان کرد: در آغازین روزهای ایام الله  فجر فرصتی پیش آمد تا مقارن با چهل و دومین جشن انقلاب، جشن تکلیف دختران شبه خانواده را همراه با میلاد بابرکت حضرت فاطمه  در جمع  مربیان، معاونین، همکاران برگزار کنیم و با برنامه های مختلف همچون داستان خوانی، مسابقه، آموزش نماز و غیره به این مراسم شور و نشاط معنوی بخشیم.

برزگر اشاره کرد: خداوند متعال برای آنکه ما به سعادت برسیم و راه صحیح زندگی را بشناسیم، هم در وجود ما «عقل» قرار داده است و هم توسط پیامبران «دین» فرستاده است تا با عمل به راهنمایی های عقل و دین، انسان هایی کامل و سعادتمند شویم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت افزود: خاطره جشن تکلیف، یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است. مناسب است که نوجوانان عزیز، تاریخ دقیق تولّد خود را بدانند، تا بتوانند روز مکلّف شدن خود را طیّ مراسمی جشن بگیرند و شادی کنند.

این مسئول گفت: سازمان بهزیستی به عنوان یک سازمان رسمی دولتی متولی نگهداری و حمایت از فرزندان شبه خانواده است که از نعمت والدین بی بهره اند و اغلب بی سرپرست و بد سرپرست هستند؛ امور تربیتی، آموزشی، نگهداری، بهداشت و درمان و... از مهمترین اهداف مراکز حمایتی " شبانه روزی" است و زحمات تمامی خیرین و نیکوکاران که مارا هموراه در این امور یاری کردند بسیارقابل تقدیر است.

کد خبر 31196

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد