در رسانه │ مهر │ اجرای ۲۲۰۰ پروژه اشتغالزایی ویژه مددجویان در مازندران

ساری- مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار و ۲۰۰ پروژه اشتغال زایی ویژه مددجویان در استان اجرا شده است.

فرزاد گوهردهی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۷۵ پروژه اشتغال همزمان با دهه فجر در استان بهره بردای شده است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از دو هزار و ۲۰۰ اشتغالزایی با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال بهره برداری شده است.

وی افتتاح ۱۱ مرکز مشاوره، خانه سلامت، و خانه حمایتی بیماران روانی مزمن در چالوس را از دیگر پروژه‌های دهه فجر بیان کرد و گفت: این طرح‌ها با حمایت بخش خصوصی اجرایی و عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه همزمان با دهه فجر ۱۱۱ واحد مسکن مددجویی با اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان در استان واگذار می‌شود، افزود: از این تعداد، ۳۴ واحد مربوط به خانواده‌های دارای دو معلول است.

گوهردهی با عنوان اینکه شیوع کرونا سبب بروز آسیب به بسیاری از مشاغل و واحدها شده است، گفت: در این ایام بیش از ۵۴ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شد و ۱۲ هزار بسته بهداشتی نیز در مناطق مختلف توزیع شده است.

مدیرکل بهزیستی مازندران معرفی افراد جامعه هدف آسیب دیده کرونا را از دیگر اقدامات بیان کرد و گفت: این افراد به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات معرفی شدند و برخی موسساتی آسیب دیده از این تسهیلات بهره مند شدند.

کد خبر 31164

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد