آئین تجلیل و تکریم ازایثارگران شاغل و پیشکوت بهزیستی

ایثار و ایثارگری حد و اندازه نمی شناسد، علی الخصوص اینکه فرد، ایثارگر میدان های هشت سال دفاع مقدس باشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری نرگس عسگری، مدیر کل بهزیستی استان در نشست هم اندیشی ایثارگران شاغل و پیشکسوت بهزیستی استان گفت: ایثار جلوه های مختلفی دارد که برای بیان آنها زبان الکن است و بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری باید تلاش شود که عطر ایثار و شهادت همیشه وجود داشته باشد.

مدیر کل بهزیستی استان افزود:  امروز هم که کادر درمان و بسیاری دیگر از گروه های در مقابله با ویروس  کرونا، در خط مقدم مبارزه قرار داشته و ایثار می کنند همه به واسطه مربیان بزرگی است که در بحران های زیادی ایثار و از خود گذشتگی داشته اند.

عسگری با اشاره به یکصد و ۲۸ ایثارگر شاغل و بازنشسته بهزیستی، خاطر نشان کرد: در سالجاری مقدمات تبدیل وضعیت هفده نفر از ایثارگران شاغل در بهزیستی فراهم شده که تا پایان سال به رسمی تبدیل وضعیت خواهند شد.

مشاور استاندار در امور ایثارگران نیز ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع ایثارگران بهزیستی گفت: همه ما عاشق فداکاری ایثارگران هستیم و اگر در جایگاه اداری قرار گرفته ایم و دارای پست هستیم به واسطه ایثار و از خود گذشتگی ایثارگران می باشد.

حبیبی افزود: باید با استفاده از ظرفیت ایثارگری، در هر پست و منصب هستیم به خوبی فعالیت  کنیم؛ چراکه انجام بهینه فعالیت بیانگر شخصیت ماست و افتخار می کنیم که به عنوان ایثارگر در حال انجام وظیفه هستیم.

سرهنگ گودرزی، معاون بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع نمقدس استان نیز از اعلام آمادگی این بنیاد برای ثبت خاطرات و آثار ایثارگران در قالب کتاب خبر داد و گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء کمتر از خود شهادت نیست و بنیاد آمادگی چاپ کتاب با عنوان نقش سازمان بهزیستی در هشت سال دفاع مقدس را دارد.

 عسگری، مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهرکرد در این نشست ضمن درخواست از ایثارگران پیشکسوت و شاغل برای کمک و پشتیبانی فعالیتها، گفت: در شرایط کنونی می طلبد همه ما دست در دست هم برای کمک به مجموعه ایثارگران و ارتقاء جایگاه ایثارگران تلاش کنیم.

در پایان این نشت از ۴۵ ایثارگر شاغل و پیشکسوت بهزیستی استان تجلیل شد.

کد خبر 31158

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد