برگزاری چهل و سومین جلسه کمیته پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا

در راستای کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا و پیگیری اقدامات پیشگیرانه چهل و سومین جلسه استانی کمیته پیشگیری از کرونا با حضور دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران ، معاونین و اعضای کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان با توجه به شرایط استان و همه گیری ویروس کرونا خواستار ادامه و تشدید پایش و نظارت های مستمر از مراکز شبانه روزی بهزیستی شد و تصریح کرد:روسای شهرستانها، کارشناسان ستادی و شهرستانی باید همانند گذشته نظارت های مستمر از مراکز را بصورت آنلاین و حضوری با رعایت همه جانبه پروتکل های بهداشتی و  اشرافیت کامل بر دستورالعمل های ابلاغی را در دستور کار خود قرار دهند.

دکتر گوهردهی با اشاره به تلقیح واکسن آنفلوانزا در سری دوم به جامعه هدف  بهزیستی مازندران خواستار هماهنگی روسای شهرستان ها با مراکزبهداشت همان شهرستان جهت تزریق واکسن به افراد تحت پوشش بهزیستی شد.

مدیر کل بهزیستی مازندران در خاتمه صیانت و حفظ سلامت تمامی کارکنان شاغل در بهزیستی را پر اهمیت برشمرد و گفت: پرسنل ملزم به رعایت  پروتکل های بهداشتی و کلیه موارد ابلاغی از سوی کمیته پیشگیری از ویروس کرونا می باشند تا دچار آلودگی به این ویروس نشوند.

کد خبر 31157

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد