عدم موازی کاری و ایجاد فرماندهی متمرکز تنها راه پیشرفت و رسیدن به اهداف پیش بینی شده است

برگزاری سومین کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد شورای مبارزه با مواد مخدر استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان سومین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد شورای مبارزه با مواد مخدر استان در سال ۹۹ برگزار شد.

این جلسه به ریاست علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان و به دبیری ابراهیمی کارشناس شورای مبارزه با مواد مخدر و با حضور دکتر گوهری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان و دیگر اعضاء و کارشناسان دستگاهای اجرایی برگزار شد.

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان در ابتدای این جلسه ضمن خیرمقدم و تقدیر از حضور مسئولین و کارشناسان و گرامی داشت ایام الله دهه فجر، یاد شهدا و امام شهدا و ابراز خرسندی از برگزاری کمیته فرهنگی در ایام دهه فجر اظهار داشتند : پیشگیری مقدم بر درمان است و باید این شعار سرلوحه کلیه امور قرار و نباید مختص یک گروه و یا فعالیت خاصی باشد و با اجرای این شعار می توانیم از بروز بسیاری از مشکلات و مسائل جلوگیری کرد.

ایشان در ادامه : با توجه به آمار و اطلاعات جمع آوری شده در بخش کارگری و محیط کار نیاز به تلاش و اقدامات اجرای و مداخلات موثر است و برای پیشگیری و کاهش اعتیاد در محیط کار باید از پتانسیل کلیه دستگاه های مرتبط استفاده کرد و از تمام ظرفیت های موجود بهره مند شد.

ایشان ضمن تاکید بر این موضوع که، عدم موازی کاری و ایجاد فرماندهی متمرکز تنها راه پیشرفت و رسیدن به اهداف پیش بینی شده است و این امر باعث برداشتن گام های موثر و رو به جلو می شود افزودند : کار در محلات کاری مهم، حساس، هوشمندانه و تخصصی است و نیاز به استفاده از افراد آموزش دیده و متخصص می باشد و نباید فعالیت در این حوزه باعث کاهش اعتماد و سرمایه اجتماعی شود.

مدیرکل بهزیستی استان برگزاری نمایشگاه را یکی از راه های ایجاد آگاهی در بین اقشار جامعه برشمرده و شرط تاثیرگذاری آن را استفاد از ظرفیت های موجود جامعه و عدم وابستگی به قید و بندهای گذشته دانستند و در پایان سخنان خود ابراز داشتند : در شرایط فعلی و برای تاثیرگذاری بر مخاطب نیاز است از تکنیک های بروز و خلاقانه استفاده کرد و باید برپایی نمایشگاه ها دارای رده سنی و مخاطب محور باشد.

کد خبر 31143

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد