مانور اورژانس اجتماعی با شعار نه به کار کودک برگزار شد

به مناسبت دهه مبارک فجر و شناسایی خدمات اورژانس اجتماعی خط ۱۲۳ مانوری با شعار نه به کار کودک از مسیر شیرخوارگاه آمنه تا پارک وی ، چهارراه ولیعصر، میدان آزادی ، میدان امام حسین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، دکتر امین شاهرخی مدیرکل بهزیستی استان تهران در مراسم اجرای مانور اورژانس اجتماعی ضمن تبریک ایام الله فجر و پاسداشت شهیدان انقلاب، دفاع مقدس و سلامت همچنین نکوداشت شهیدسردار دلها حاج قاسم سلیمانی گفت: بهترین تقدیر از زحمات اورژانس اجتماعی ظهور  و نمایش فعالیت های همکاران در عرصه ی اجتماعی است؛ فلذا مانور اورژانس اجتماعی فرصتی مغتنم در جهت شناسایی فعالیت های این حوزه برای مردم است.  
وی با توجه به فعالیت اخیر اورژانس اجتماعی در زمینه حمایت از کودکان کار گفت: حمایت از حقوق کودکان به ویژه کودکان محروم و کودکانی که در معرض آسیب‏‌های ناشی از بحران‏‌ها و نابسامانی‏‌های اجتماعی و حوادث طبیعی هستند، وظیفه‏‌ای است انسانی– اجتماعی که بر عهده‌‏ی یکایک افراد، سازمان‏‌ها و نهادهاست. بی‌‏تردید بدون توجه کافی به حقوق کودکان و سرمایه‏‌گذاری و برنامه‌‏ریزی در امر آموزش، بهداشت و ارتقای سطح زندگی آنان امیدی برای دستیابی به دنیایی بهتر وجود ندارد.
دکتر شاهرخی ادادمه داد: از اهداف اورژانس اجتماعی اقدام اجرایی به منظور حمایت از کودکان کار و کودکان در معرض آسیب و ارایه‌‏ی الگویی عملی و تلاش در جهت بهبود شرایط کودکان کار و بسترسازی برای رسیدن به هدف اصلی و نهایی  که همان "محو کار کودک" و در راستای اهداف انجمن های حمایت از کودکان کار است.
مدیرکل بهزیستی استان تهران بر آمادگی سازمان بهزیستی برای ارتقا کیفیت خدمات و زندگی همکاران شاغل در  اورژانس اجتماعی به عنوان خط مقدم پیشگیری از آسیبهای اجتماعی تاکید کرد.

کد خبر 31133

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد