فریدونشهر| ارزیابی عملکرد محیط های کار در کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد 

جلسه‌ای با حضور نماینده فرماندار، تنی چند از روسای ادارات و ارگانها، نمایندگان شرکتهای خصوصی، رئیس و کارشناس پیشگیری بهزیستی، با هدف ارزیابی عملکرد کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد، در محل بهزیستی فریدونشهر برگزار شد. 

در ابتدا افسانه امیری رئیس اداره بهزیستی شهرستان فریدونشهر، ضمن اشاره به هدف اصلی طرح با عنوان" پیشگیری از اعتیاد در محیط های کار " گفت: کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد همزمان با سراسر استان در هفته اول بهمن ماه آغاز گردیده و این جلسه نیز برای بررسی دستاوردها، موانع و راهکارهای این طرح درطی 2 هفته اخیر بوده است. 
امیری افزود: امروز کارزار بین رسانه ها و اعتیاد در گرفته است و همه ما واقف به قدرت زیاد رسانه ها و فضای مجازی در همه امور هستیم و لذا همه ادارات و ارگانها بایستی در اجرای هر چه بهتر این طرح بکوشند. زیرا که بازنشرصحیح و به موقع محتوای مربوطه و به کارگیری رسانه ها به عنوان یک بازوی پرتوان در  پیشکیری از اعتیاد و عواقب جبران ناپذیر آن بسیار موثر خواهد بود . 
در ادامه نماینده فرماندار نیز به حمایت کمیته مبارزه با مواد مخدرشهرستان از اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: این کمیته به ریاست فرماندار،  همه اعضا را ملزم به انجام اقدامات لازم در راستای اجرای کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد  کرده و تمام توان خود را برای تحقق اهداف این طرح به کار خواهد گرفت.
در پایان نیز هریک ازاعضای حاضر در جلسه ضمن اشاره به برخی موانع همچون عدم دسترسی مجازی به تمامی افراد شاغل در محیطهای کاری به خصوص شرکتهای خصوصی و کارخانه ها، به بررسی راهکارهای منطقی و پر بازده در این راستا پرداختند .
 

کد خبر 31123

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد