پاکدشت|میزخدمت بهزیستی در مصلی نماز جمعه دایر شد

به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رئیس اداره بهزیستی پاکدشت به همراه دیگر مسئولین به منظور پاسخگویی به مطالبات شهروندان در مصلی شهرستان پاکدشت و میز خدمت شرکت نمودند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران،  به مناسبت دهه مبارک فجر ،برنامه میز خدمت با همکاری فرمانداری و بسیج ادارات شهرستان به منظور پاسخگویی به مطالبات و سوالات شهروندان با حضور مهدی یوسفی جمارانی سرپرست فرمانداری پاکدشت،معاونین فرماندار ، بخشدار مرکزی ، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، فرمانده حوزه بسیج ادارات،  و روسای ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی  در مصلای امام خمینی(ره) پاکدشت برگزار شد.

محمود برزگر در حاشیه این برنامه گفت: پاسخگویی به مطالبات افراد کم توان و تلاش برای توانمند ساختن آنها از نعمت‌های بزرگ الهی است که باید مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد.

برزگر افزود: امروز بهزیستی نه تنها به معلولان و افراد کم توان خدمت ارائه می‌کند، بلکه با بررسی‌های دقیق و کارشناسی در خط مقدم کاهش آسیب‌های اجتماعی قرار دارد.

وی با اشاره به ارایه بیش از ۵۰ نوع خدمات به مددجویان افزود: هدف از استقرار میز خدمت ارتباط مستقیم با مردم، دسترسی بی واسطه مردم به مدیران بدون دریافت وقت قبلی و  تکریم نماز گزاران و مراجعان است.

کد خبر 31115

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد