۲۵۰ تبلت به مددجویان بهزیستی استان تهران اهدا شد

۲۵۰ دستگاه تبلت به مددجویان زیرپوشش سازمان بهزیستی استان تهران از طرف یکی از بانک ها در راستای مسئولیت اجتماعی، محرومیت زدایی و فراهم کردن فرصت‌های برابر آموزشی برای اقشار نیازمند اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از ایرنا، مدیرکل بهزیستی استان تهران روز شنبه در مراسم تحویل تبلت‌ها به این سازمان اظهار داشت: این تبلت ها به سرعت به دانش آموزان زیر نظر بهزیستی اهدا خواهد شد.

امین شاهرخی افزود: همچنین از سوی بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هزینه خرید ۸۹۵ تبلت برای دانش آموزان بین ۱۳ تا ۱۸ سال به حساب بهزیستی واریز شده است.

وی با تاکید بر اینکه کمک های سازمان بهزیستی در راستای توانبخشی تمامی مددجویان است گفت: تمامی اطلاعات مددجویان از جمله زنان سرپرست خانوار، زنان بدسرپرست، کودکان، معلولان و سایر اقشار در سامانه این سازمان ثبت شده است و کمک ها بر اساس کدملی و حساب بانکی افراد واریز می شود.

مدیرکل بهزیستی استان تهران ادامه داد:همزمان با شیوع ویروس کرونا هر ماه کارزارهای متنوعی برای حمایت از مددجویان از جمله بسته های بهداشتی و معیشتی و جمع آوری کمک های مومنانه برگزار شده و با نام خیران در اختیار خانواده های نیازمند قرار گرفته است.

وی بیان داشت: به معلولان ضایعه نخاعی بستری نیز که حدود ۲۰ هزار نفر هستند برای هر شخص ۲۵۰ هزار تومان در کنار ارائه خدمات توانبخشی واریز شده است.

در این مراسم از موسسه های خیریه و متولیان این بانک نیز قدردانی شد.

کد خبر 31053

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد