توزیع ۲۵۰ دستگاه تبلت بین دانش‌آموزان نیازمند تهرانی

مدیرکل بهزیستی استان تهران از توزیع ۲۵۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی و نیازمند تهرانی خبر داد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از تسنیم، امین شاهرخی در مراسم اهدای ۲۵۰ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند و همچنین بسته‌های معیشتی به افراد تحت پوشش بهزیستی استان تهران اظهار کرد: سازمان بهزیستی در سنوات گذشته و در ماه‌های پایانی سال پویش‌ها و همایش‌هایی را برای جمع‌آوری کمک‌های خیرین و نیکوکاران برگزار کرده است که متأسفانه با شیوع ویروس کرونا از اواخر سال گذشته تا امروز مشکلاتی برای برگزاری چنین مراسم‌هایی به وجود آمده است. اما با همه این موارد در طول یکسال گذشته ۲ الی ۳ پویش همدلی مومنانه با حمایت خیرین و برای حمایت از مددجویان بهزیستی استان تهران برگزار شده است.

وی تصریح کرد: تأمین ۲۵۰ دستگاه تبلت توسط یکی از بانک‌های کشور کار بسیار پسندیده‌ای است که بنابر برنامه‌ریزی انجام شده این تبلت‌ها در اختیار دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی استان تهران قرار خواهد گرفت. در یک سال گذشته بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام کمک‌های قابل توجهی را به سازمان بهزیستی داشته‌اند و این کمک‌ها در اختیار گروه‌های مختلف این سازمان قرار گرفته است.

شاهرخی تصریح کرد: همچنین با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده سامانه‌ای شامل اطلاعات مددجویان اعم از کد ملی و سایر اطلاعات آنها تهیه شده است که این اقدام می‌تواند در ارتباط با قراردادن کمک‌های خیرین به این افراد مؤثر باشد.  همچنین با حمایت بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام ۸ هزار تبلت در اختیار مددجویان بهزیستی در سطح کشور قرار خواهد گرفت که سهم استان تهران از این تعداد ۸۹۵ دستگاه تبلت است که فرآیند توزیع آنها در حال انجام است.

مدیرکل بهزیستی استان تهران ادامه داد: این تبلت‌ها در اختیار امدادبگیران دانش‌آموزان بین سنین ۱۳ تا ۱۸ سال قرار خواهد گرفت.  با اختصاص ۲۵۰ دستگاه تبلت جدید، حدود هزار و ۱۰۰ دستگاه تبلت در اختیار دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی استان تهران قرار خواهد گرفت.  این تبلت‌ها به جز شهرستانهای ری، شمیرانات و تهران در اختیار ۱۳ شهرستان استان تهران قرار خواهد گرفت.

شاهرخی در پایان از توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی نیز طی روزهای آینده خبر داد و گفت: این بسته‌ها نیز توسط یکی ازبانک‌ها تهیه شده که ارزش ریالی هر بسته ۵۴۰ هزار تومان است.

کد خبر 31052

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد