گرامیداشت روز زن و مقام مادر همزمان با ایام الله دهه فجر

به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر، نشست صمیمانه مدیرکل و مشاور بانوان بهزیستی استان با بانوان کارمند برگزار و از بانوان همکار تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد؛ مدیرکل بهزیستی استان ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) به همه همکاران به ویژه بانوان کارمند گفت: بانوان باید با مطالعه زوایای مختلف زندگی بزرگ بانوی اسلام از ایشان الگو گرفته و در زندگی اجتماعی و شخصی خود به کار ببندند و پیرو واقعی حضرت زهرا باشند و در زمینه خانوادگی،  همسرداری و فرزندپروری نیز به بهترین شکل عمل نمایند.

علی محمد عطابخش با اشاره به این که روز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها، روز پاسداشت حرمت  زن در جامعه است و این بانوی جلیل القدر، الگو و اسوه ای بی نظیر برای تمامی زنانی است که در پی سعادت و کمال انسانی هستند، خاطر نشان کرد: با توجه به این که کار بهزیستی فرسایشی است بانوان عزیز باید به خود اهمیّت داده و در برنامه های فرهنگی و ورزشی شرکت نمایند تا بتوانند قوای روحی، روانی و فیزیکی خود را تقویت نموده و برای ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی و خانواده خود بیش از بیش آماده باشند.

گفتنی است، در همین راستا به مناسبت روز ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت دهه فجر برنامه کویرنوردی ویژه بانوان همکار برگزار گردید.

کد خبر 30957

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد