بابلسر | بازارچه تولیدات خانگی زنان سرپرست خانوار در بابلسر افتتاح شد

همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر و در سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا ( س) و روز مادر ، اولین بازارچه تولیدات خانگی زنان سرپرست خانوار با عنوان بانوان ایران زمین و به نام شهید علی اکبر اعظم باغبانان در بابلسر افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بابلسر ، محمد اکبری رییس اداره بهزیستی در حاشیه این افتتاحیه با تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و نیز هفته تکریم مقام زن و ضمن تقدیر از خانواده شهید گرانقدر علی اکبر اعظم باغبانان در جهت وقف این مجموعه  برای محل کسب و کار و تولیدات زنان سرپرست خانوار به منویات مقام عظمی ولایت مبنی بر نگاه جامع از منظر اسلام  در مورد زن  اشاره ویژه کرد و گفت: امروز زنان باید در مسائل مهم اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و مسایل  مهم جامعه نقش آفرینی کنند.
وی در ادامه اظهار داشت: بانوان میتوانند درمسیر تاریخ و در حرکت بشریت به سوی کمال به عنوان حساس ترین , ظریفترین , ماندگارترین و موثر ترین نقش ها را ایفا کنند و در این مسیر نیز سازمان بزرگ بهزیستی در راستای اهداف و آرمانهای انقلاب قدمهای ماندگار برای ارتقاء سطح امید و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و آسیب دیده برداشته است .
رییس اداره بهزیستی بابلسرگفت: در این بازارچه همچنین سعی گردید تا با طراحی و نصب المان های مختلف و فضاسازی مناسب و با ایجاد غرفه های متعدد نظیر ایستگاه صنایع دستی , البسه  و پوشاک سنتی و بومی , غذاهای خانگی , عکاسی و گلهای تزیینی و آپارتمانی گامی در جهت مسئولیت پذیری و اداره اقتصادی و معیشتی و نیز توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و ایجاد اشتغال پایداربرداشته شود .
بازارچه تولیدات خانگی بانوان ایران زمین به نیت شهید علی اکبر اعظم باغبانان در مکانی به مساحت تقریبی 500 متر مربع و زیر بنای 200 متر مسکونی در روستای عربخیل از توابع شهر بهنمیر وقف گردید. 

کد خبر 30933

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد