آیین افتتاح خانه کودک و نوجوان کوثر/هفت مرکز شبه خانواده در استان کرمانشاه

مراسم افتتاح هفتمین خانه کودک و نوجوان تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با حضور مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور و مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: مراسم افتتاح هفتمین خانه کودک و نوجوان تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با حضور مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور و مسئولان استانی برگزار شد. 

دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه دراین مراسم گفت: 
 سازمان بهزیستی با چهار معاونت تخصصی مسئولیت بسیار خطیر و حساس و پر چالشی را در مسائل اجتماعی دارد یکی از این موارد مهم در دفتر امور کودکان و نوجوانان معاونت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، نگهداری از کودکان و نوجوانان بی سرپرست یا بدسرپرست است که با توجه به حساسیت موضوع نگاه و توجه ویژه مسئولان سازمانی و برون سازمانی را می‌طلبد.

 محمدی گفت در استان کرمانشاه یک مرکز دولتی نگهداری  نونهالان و نوباوگان که همان شیرخوارگاه معتضدی است و هفت  مرکز غیردولتی دیگر  از دوره های سنی ۳ تا ۱۸ سالگی وجود دارد و از کودکان و نوجوانان بدسرپرست و بی‌سرپرست حمایت مالی و معنوی کرده و علاوه برا آن پیگیری مستمر جهت ترخیص به خانواده و یا خانواده های جایگزین را انجام می دهند

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ادامه داد هدف اصلی سازمان بهزیستی توانمندسازی و ایجاد یک زندگی مستقل از طریق مهارت آموزی و اشتغال این مددجویان است که در این راستا نیازمند حمایت خیرین نیک اندیش و گرانقدر خواهد بود. 
محمدی گفت خوشبختانه این فرهنگ در استان کرمانشاه وجود دارد و این مرکز که امروز شاهد افتتاح آن هستیم خود گویای این موضوع است.

کد خبر 30924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد