قرارگاه جهادی امام رضا(ع) به کمک بهزیستی می آید

قرارگاه جهادی امام رضا به عنوان بازوی کمکی و در کنار بهزیستی قرار می گیرد.

به گزارش روابط روابط عمومی بهزیستی استان، مدیر کل بهزیستی در نشست با مسئول قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام استان گفت: حیطه وظایف بهزیستی وسیع و گسترده است. در مبحث معلولین باید گفت: معلولیت معمولا با محرومیت همراه است به خاطر اینکه هزینه هایی که این قشر در بحث درمان متقبل می شوند آنها را دچار مشکل در تامین هزینه ها می‌کند. از طرفی با اعتبارات دولتی نمی‌شود خدمات بهینه و در خور شأن این قشر با آن‌ها ارائه داد و در این خصوص نیاز به کمک خیرین کاملا محسوس می باشد.

نرگس عسگری افزود: اعتبارات دولتی تنها می‌تواند بخشی از هزینه های خانواده های تحت حمایت را تامین نماید. و در بحث های درمانی تعداد زیادی از افراد جامعه هدف درگیر تامین هزینه های درمان می باشند.
وی خاطر نشان کرد: برخی از افراد تحت حمایت در تامین وسایل ضروری زندگی گاهاً با مشکل مواجه هستند که کمک های گروه‌های جهادی و خیرین می‌توانند راهگشا باشد.
مدیر کل بهزیستی خاطر نشان کرد: طرح خداپسندانه تهیه جهیزیه به عنوان یکی از دغدغه های خانواده های نیازمند و کم بضاعت می‌تواند با تعامل و همراهی خیرین و گروه های جهادی پیگیری شود.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام چهارمحال و بختیاری گفت: گروههای جهادی امام رضا به عنوان یکی از گروه های مردم نهاد با حضور جمعی از جوانان مومن و انقلابی و با مشارکت جهادگران پیشکسوت و فعال در عرصه های اجتماعی به صورت خودجوش و مردمی به عنوان بازوان کمکی در کنار دستگاه‌های حمایتی قرار دارند.

حیدری افزود: این قرارگاه با هدف مبارزه با فقر و محرومیت زدایی با تکیه بر حفظ کرامت انسانی در راستای توسعه عدالت اجتماعی و خدمات رسانی به اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه قرارگاه تافته جدا بافته از سایر دستگاه‌ها نیست، ادامه داد: قرارگاه آمادگی دارد در تعامل با همه ارگانها در شهرستان‌ها ی مختلف برای رفع محرومیت و خدمات رسانی به مردم گام بردارد.

کد خبر 30913

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد