۵۰۰ تبلت به دانش آموزان نیازمند بم اهدا شد

کرمان - ایرنا - رئیس اداره بهزیستی شهرستان بم گفت: ۵۰۰ وسیله کمک آموزشی تبلت به دانش آموزان نیازمند و مددجویان تحت حمایت اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در این شهرستان اهدا شد


به گزارش روز شنبه ایرنا، علیرضا اشرف زاده در حاشیه آیین اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند شهرستان بم افزود: این ۵۰۰ دستگاه تبلت به ارزش تقریبی ۲ میلیاردتومان با همراهی جمعی از خیرین و بنگاه های اقتصادی فعال در شهرستان بم تهیه شده است.
وی بیان کرد: تعداد ۴۰ دستگاه تبلت توسط محمدجواد فدائی استاندار سابق کرمان، ۸۰ مورد با مشارکت خیرین و ۴۰۰ عدد نیز با مشارکت ۲ شرکت خودروسازی کرمان خودرو و مدیران خودرو تهیه و طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان اهدا شد.
رئیس بهزیستی شهرستان بم تصریح کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی آموزش حضوری، تعداد زیادی از دانش آموزان نیازمند برای دسترسی به آموزش های مجازی و غیرحضوری نیاز به تهیه وسایل کمک آموزشی داشتند، که بخشی از آن امروز محقق شد.
وی ادامه داد: از خیرین و اشخاص حقیقی و حقوقی برای مشارکت در این امر خیرخواهانه تقاضا داریم با مشارکت خود، تعداد بیشتری از دانش آموزان نیازمند را در دسترسی به شبکه آموزشی، یاری کنند.
شهرستان بم در فاصله ۱۸۵ کیلومتری شرق مرکز استان قرار دارد

کد خبر 30889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد