نظارت بر برنامه های اجرایی دستگاههای دولتی و دوایر تابعه در سال ۹۹

جلسه نظارت بر برنامه های دستگاه های دولتی در خصوص حوزه های فرهنگ عفاف و حجاب، صیانت از حقوق شهروندی، امر به معروف و نهی از منکر، گسترش ترویج فرهنگ اقامه نماز با حضورحمید رضا صائمین رئیس گروه بازرسی استانداری، حجت الاسلام شاکری جانشین ستاد اقامه نماز، مدیر کل بهزیستی استان و مسئولین دفاتر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مدیر کل بهزیستی در این جلسه  با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده گفت:مباحث محتوایی در رابطه با حقوق شهروندی مهم و از حساسیت ویژه و خاصی برخودار است و می بایست با نگاه عمیق و ژرف در راستای احقاق حقوق و مطالبات شهروندان سیاست گذاری و برنامه ریزی کرد و نسبت به خدمات رسانی مناسب اقدام نمایند.

مدیر کل بهزیستی استان افزود: امر به معروف و نهی از منکربه عنوان یکی از آموزه های ارزشمند دینی مکتب اسلام به عنوان یک کار فرهنگی می بایست به قوت در کنار کارهای دیگر فرهنگی رواج یابد.

وی در زمینه برنامه های کمیته ترویج عفاف و حجاب اداره کل بهزیستی  بیان کرد: در زمینه ترویج عفاف و حجاب تکلیف شرعی و قانونی داریم که با در نظر گرفتن موازین شرعی و قانونی این کار ارزشمند را دربین پرسنل، مراکز تحت پوششو مددجویان جامعه هدف  ترویج دهیم.

حمید رضا صائمین رئیس گروه بازرسی در این جلسه گفت: با توجه به قعالیت های زیاد اداره کل بهزیستی استان و اقدامات انجام شده در حوزه های مطرح شده و ارائه مستندات کامل اداره کل بهزیستی استان شایستگی تقدیر در بین دستگاهها میب اشد و امیدواریم که بتوانید در جشنواره شهید رجایی جز دستگاههای برتر باشید.

 حجت السلام شاکری جانشین ستاد اقامه نماز استان نیز در این جلسه افزود: دولت درصدد تحقق گام های عملی برای این مهم است و باید همه دستگاه و نهادها در این مسیر کمک کنند و بر این اساس دستگاه های تابع قوه مجریه موظف هستند هر ساله گزارش نقاط قوت و ضعف را در دستگاه های خود اعلام کنند تا منشور حقوق شهروندی هر ساله بهبود پیدا کند و تکمیل شود.

کد خبر 30875

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد