ساری ׀ بازدید مدیر بهزیستی شهرستان ساری در روز زن از مؤسسه خیریه حضرت خدیجه(س) ساری

موسوی مدیر بهزیستی شهرستان ساری با همراهی میرمهدوی مسئول مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن از مؤسسه خیریه حضرت خدیجه ساری بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ساری؛مرتضی موسوی مدیر بهزیستی شهرستان ساری با همراهی میرمهدوی مسئول مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان ساری به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن از مؤسسه خیریه حضرت خدیجه ساری بازدید کرد.

موسوی در این بازدید ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارکه فجر و ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن گفت : حضور 50 ساله خیر بزرگوارخانم رهبردرراستای کمک به جامعه هدف بهزیستی خصوصا توانمند سازی زنان سرپرست خانوار مایه مباهات و از سرمایه های بهزیستی است.

موسوی در خصوص شرح فعالیت این مؤسسه خیریه عنوان کرد: یکی از برنامه های اصلی بهزیستی توانمندسازی جامعه هدف و ایجاد اشتغال پایداراست که این موضوع موجب حفظ کرامت و بالندگی افراد خواهد شد، از این رو این مؤسسه طی سالهای متمادی در راستای توانمندسازی و خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی مخصوصاً زنان خود سرپرست، بدسرپرست و یا سرپرست خانوار فعال بوده و افراد زیادی در این مؤسسه توانمند گردیده اند.

آموزش خیاطی،تهیه ابزار خیاطی برای زنان و فروش محصولات از جمله اقدامات توانمندسازانه برای زنان سرپرست خانوار توسط این مؤسسه خیریه می باشد.

کد خبر 30874

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد