دیدار استاندار و نماینده شهرستان دامغان با خانواده چهار قلوی دامغانی

ایزدپور : ۱۸۳ خانوار دارای چند قلو در استان سمنان تحت حمایت بهزیستی می باشند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان همزمان با چهارمین روز از دهه فجر علیرضا آشناگر استاندار استان و علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی از خانوار دارای فرزند چهار قلو تحت حمایت بهزیستی دیدار کردند.

در این دیدار آشناگر و علیزاده را ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان، فخری معاون عمرانی استاندار، بندرآبادی فرماندار شهرستان و زحمتکش مدیر بهزیستی شهرستان دامغان همراهی می کردند.

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان در ابتدای این دیدار ضمن خوش آمدگویی، تبریک ایام و تقدیر از استاندار و نماینده شهرستان دامغان در همراهی و همکاری با بهزیستی استان در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف تحت حمایت اظهار داشتند : اداره کل بهزیستی استان سمنان هم اکنون ۱۸۳ خانوار دارای چند قلو را به تفکیک ۱۵۷ خانوار دو قلو، ۲۳ خانوار سه قلو و ۳خانواده چهار قلو را تحت حمایت دارد.

ایشان در ادامه : از تعداد ۱۸۳ خانوار دارای چند قلو، ۵۵ خانوار به تفکیک ۳۷ خانوار دو قلو، ۱۶ خانوار سه قلو و ۲ خانواده چهار قلو از کمک هزینه معیشت بهره مند می شوند که مبالغ تخصیص یافته توسط سازمان بهزیستی کشور به حساب سرپرست خانوار واریز می گردد.

در این بازدید دستوراتی نیز از قبیل پیگیری تامین وسایل بهداشتی، درمانی و ایاب و ذهاب چهار قولوهای دامغانی توسط علیرضا آشناگر استاندار استان ابلاغ و مساعدت مالی و بهداشتی توسط بهزیستی استان به خانواده دامغانی تخصیص و اهدا گردید و با دستور و پیگیری مدیرکل بهزیستی اقدامات اولیه بمنظور برقراری کمک هزینه معیشتی به خانواده ها چهار قلو دامغانی انجام شد.

کد خبر 30873

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد