ساری ׀ برنامه اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی پیشگیری اجتماع محور از اعتیاد توسط بهزیستی در شهرستان ساری برگزار شد

همزمان با سراسر کشور در راستای برگزاری برنامه اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی پیشگیری اجتماع محور از اعتیاد توسط دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بهزیستی شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ساری؛همزمان با سراسر کشور در راستای برگزاری برنامه اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی پیشگیری اجتماع محور از اعتیاد توسط دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بهزیستی شهرستان با محوریت مصون سازی کودکان خانواده از اعتیاد با شعار " به کودک خود گوش دهید " و از سوی دیگر کمپین اطلاع رسانی پیشگیری از اعتیاد در محیط کار با شعار " بهار امسال رها از گل های مسموم اعتیاد آور" از تاریخ 21 دی ماه لغایت 8 بهمن 1399 در این شهرستان برگزار گردید .

موسوی مدیر بهزیستی شهرستان ساری در این خصوص گفت ملاک اجرای برنامه های آگاه سازانه ، سندهای بالادستی ارسالی از سازمان بهزیستی کشور می باشد .

موسوی در ادامه گفت : آگاه سازی در حوزه اعتیاد به منظور پیشگیری از آسیب های ناشی از آن امری  ضروریست و هر چه بتوانیم در بخش آگاه سازی عمومی در حوزه اعتیاد موفق تر عمل کنیم، میتوانیم نسبت به کاهش آسیب‌ها که عموما چند علتی هم هستند توفیق داشته باشیم.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در این کارزار رسانه ای گفت: با توجه به شرایط خاص ناشی از انتشار ویروس کووید 19 رویکرد غالب اطلاع رسانی و آگاهسازی در فضاهای مجازی بوده  و اهم فعالیتهای انجام شده در این کارزار شامل : برگزاری 2 نمایشگاه و کمپین ، نصب بنر و پوستر در اماکن عمومی ، ادارات ، مغازه ها و اصناف ، نصب تراکت بر وسایل نقلیه ، تهیه و پخش کلیپ و موشن گرافی در فضاهای مجازی، کارگاه های آموزشی آنلاین درخصوص پیشگیری از اعتیاد و عوارض معرفی گل و شیشه ، جلسات پرسش و پاسخ در مورد اعتیاد و پیشگیری از اعتیاد نوجوانان ، آموزش مهارت های زندگی و حل مساله ، وبینار آموزشی در مورد فرزند پروری و آشنایی با اعتیاد نوجوانان ، برنامه های رادیویی و . . . می باشد .

موسوی در پایان گفت این کارزار با هدف اطلاع رسانی و آگاهسازی پیشگیری اجتماع محور از اعتیاد هر ساله با شعارهای گوناگون برگزار می شود . ضمنا شهروندان شهر ساری در خصوص پیشگیری از اعتیاد یا درمان و باتوانی می توانند با شماره تماس 09628 تماس حاصل فرمایند .

کد خبر 30870

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد