پیام تبریک مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی به مناسبت ولادت با سعادت کوکب آسمانی حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن

دکتر اسماعیل قربانی مدیر کل بهزیستی استان خراسان شمالی میلاد مسرور وفرخنده بانوی دوعالم فاطمه زهرا (س)وروز زن ومادررا تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، مدیرکل بهزیستی این استان در طی پیامی میلاد سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین گرامیداشت مقام ‌زن و مادر را به همه زنان و مادران ایران تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم»
ولادت دخت پیامبر مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) اسوه تمام عیار مکارم وقله رفیع فضایل صدیقه کبری که به روز زن و تجلیل از مقام  شامخ مادران و زنان نامگذاری شده است بهانه‌ای است که بتوان قدردان زحمات این عزیزان باشیم.
مقام زن در اسلام، مقامی منحصر به فرد است، مقامی نوین، چیزی که مشابهی برای آن وجود ندارد  و نامگذاری سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) به روز زن نشان دهنده اهمیت نقش زن در ایران اسلامی و جایگاه انسانی اوست.
زنان فداکار و مجاهد ایران اسلامی بمثابه نمادی از اجتماعیت انس محبت وظرافت که سرآپای وجودشان جز شور ورقت وعواطف ملکوتی نیست امروزه بانوان سرزمینم ایران اسلامی  نیز در عرصه سازندگی و آبادانی کشور بویژه صحنه های کارآفرینی و اشتغال و رونق بخشی به تولید و کسب و کار به نقش و مسئولیت خطیر خود جامه عمل پوشاندند و در مناصب مختلف کار و مدیریت و مسیر اعتلای اقتصادی کشور حضوری شایسته دارند.
اینجانب  اسماعیل قربانی مدیر کل بهزیستی استان خراسان شمالی  سالروز میلاد خجسته  ام البیها دختر نبوت "همسر ولایت ومادر امامت  خانم حضرت فاطمه زهرا ( س )، روز مادر و زن را به تمامی زنان و مادران فداکار و نجیب ایران اسلامی، به ویژه بانوان گرانقدر  وهمکاران عزیز م در  خراسان شمالی تبریک می گویم و از درگاه خداوند متعال، برای همه آنان سربلندی، عزت، امید و فرداهایی بهتر وبهروزی را مسالت دارم.

کد خبر 30869

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد