توزیع بسته معیشتی بین مددجویان روستای چاه حیدرِ عنبرآباد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان رییس بهزیستی شهرستان عنبر آباد از توزیع ۱۵۰ میلیون ریال بسته معیشتی و فرهنگی در میان مددجویان روستای چاه حیدر خبر داد


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، خداداد سالاری زاده رییس اداره بهزیستی شهرستان عنبرآباد گفت: در یک اردوی جهادی با کمک خیرین، بسته‌های معیشتی و فرهنگی به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال تهیه و در کنار فعالیت‌های مختلف در اختیار خانواده‌های روستای چاه حیدر قرار گرفت.
او افزود: بازدید از منازل خانواده‌های تحت پوشش، بررسی مشکلات آن ها، برگزاری جلسه با دهیار و شورای دهیاری روستا و بررسی مسائل و مشکلات مددجویان از مهمترین برنامه‌های این اردو بود.
سالاری زاده تصریح کرد: اردوهای جهادی با هدف محرومیت زدایی و گسترش فرهنگ محله محوری در ارائه خدمات بهزیستی، به همت گروه‌های جهادی و بهزیستی و با استفاده از ظرفیت موسسات خیریه و مراکز غیردولتی این اداره در سطح مناطق محروم شهرستان در مناسبت‌های مختلف در سطح منطقه به اجرا در می‌آید.
رییس و کارشناسان تخصصی بهزیستی عنبرآباد به همراه اعضای هیئت مدیره موسسه خیریه نسیم مهربانی، گروه جهادی فدائیان رهبر، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای چاه حیدر از توابع بخش جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد برای پیگیری مشکلات مددجویان تحت پوشس در این روستا حضور یافتند

کد خبر 30866

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد