در چهارمین روز بزرگداشت دهه فجر/ برگزیدگان جشنواره مفلحون بهزیستی خراسان رضوی معرفی شدند

مراسم گرامیداشت روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر در کنار اختتامیه‌ی جشنواره مفلحون با حضور مدیران و بانوان شاغل در بهزیستی خراسان رضوی، همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر در اداره کل بهزیستی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی در این مراسم که با میدان‌داری شورای فرهنگی بهزیستی خراسان رضوی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد در ابتدای صبح، یک گروه سرود از یکی از سازمان‌های مردم نهاد فرهنگی، در محل سالن اصلی بهزیستی استان، به اجرای سرود مادر، سرود بهمن و سرودی در باره‌ی امام علی(ع) پرداختند.

همچنین یک برنامه‌ی مداحی و سخنرانی در باره‌ی حضرت فاطمه(س)، مقام مادر و روز زن در محوطه‌ی باز حیاط اداره‌ی کل بهزیستی با حضور بانوان شاغل در بهزیستی و جمعی از کارکنان و مدیران برگزار گردید که مورد توجه و استقبال بانوان قرار گرفت.

در این مراسم که با صحبت معاون پشتیبانی و منابع انسانی در باره‌ی ولادت حضرت زهرای مرضیه(س) و تبریک و تهنیت این روز و ایام سالگرد انقلاب آغاز شد، یکی از کارکنان بهزیستی خراسان رضوی از شهرستان نیشابور که مفتخر به داشتن نام روح‌الله و فرزند جانباز بود مورد تجلیل واقع شد و هدیه‌ای به رسم یادبود به او تقدیم شد.

همچنین در این مراسم که همزمان با اختتامیه جشنواره مفلحون بود ۶ نفر از برگزیدگان این جشنواره مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی خراسان رضوی در حاشیه‌ی این مراسم به خبرنگار ما گفت: بر اساس ابلاغ و شیوه‌نامه ستاد امر به معروف استان خراسان رضوی، ۹ ملاک برای گزینش مدیران و ۷ ملاک برای گزینش کارکنان در این جشنواره در نظر گرفته شده است.

محسن توحیدی مقدم افزود: ارزش‌ها، مسؤولیت‌پذیری، تکریم ارباب رجوع، حسن شهرت، خلاقیت و نوآوری، اجرای امر به معروف و نهی از منکر، تقویت روحیه کار، توجه به عملکرد کارکنان و انضباط کاری، ملاک‌های مدیران برای گزینش در جشنواره مفلحون است.

وی ادامه داد: ارزش‌ها، مسؤولیت‌پذیری، تکریم ارباب رجوع، حسن شهرت، خلاقیت و نوآوری، اجرای امر به معروف و نهی از منکر، تکریم ارباب رجوع و انضباط کاری، معیارهایی است که برای گزینش کارکنان در این جشنواره در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: در این مراسم مسعود فیروزی و حمیده‌ی محدث، معاونین توانبخشی و مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان به عنوان مدیران متنخب مفلحون و ام‌البنین ثابتی، رحیم‌ حسین‌زاده، جواد صادق‌پور و مریم نوروزیان به عنوان کارکنان برگزیده‌ی این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۷۵ درصد کارکنان بهزیستی خراسان رضوی را بانوان تشکیل می‌دهند که این امر نشان‌دهنده ی جایگاه زن در نظام کاری بهزیستی می‌باشد.

توحیدی مقدم افزود: بسیاری از بانوان شاغل در بهزیستی، مادر هستند و در کنار افتخار مادری، در تمام امور زندگی خانواده، مشارکت فعال دارند.

دبیر ستاد برگزاری دهه مبارک فجر یادآور شد: شورای بانوان بهزیستی خراسان رضوی نیز در تمام مراسم و برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن و جشن‌های سالگرد انقلاب، نقش فعال ایفا کرده‌اند که در پایان این دهه مبارک،‌ از زحمات و تلاش‌های آنان تقدیر می‌شود.

کد خبر 30864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد