در رسانه| افتتاح ۳۱۰ مین واحد مسکن مددجویی در شبستر/افتتاح 240 مسکونی جدید تا پایان امسال

با حضور مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی و فرماندار شبستر ۳۱۰ مین واحد مسکن مددجویی در شبستر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر،  مسکن مددجویی بهزیستی شهرستان شبستر امروز در روستای نظرلوی بخش صوفیان  با حضور مدیر کل بهزیستی، فرماندار شبستر، معاون مشارکت های مردمی بهزیستی، بخشدار صوفیان و سایر مسئولان محلی افتتاح شد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در آیین افتتاح واحد مسکونی مددجویی در روستای نظرلوی شبستر گفت: تاکنون ۳۱۰ واحد مسکونی در استان افتتاح و تا پایان سال نیز تعداد  واحدهای تحویلی به ۵۵۰ واحد خواهد رسید.

فرگل صحاف افزود: این واحدها با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم، بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن به بهره برداری می رسد.

عبداللهی فرماندار شهرستان شبستر نیز با قدردانی از اقدامات و خدمات بهزیستی در قبال جامعه هدف، با اشاره به اجرای موفق طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان،  تلاش ها و زحمات سپاه و بسیج در این زمینه را ارزنده توصیف کرد. 

گفتنی است این واحد مسکونی، با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال احداث و تکمیل شده است. همچنین این واحد مسکونی از انشعابات برق، آب و گاز رایگان برخوردار شده است.

در ادامه سفر مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی به شهرستان شبستر، دکتر صحاف به همراه فرماندار شهرستان شبستر از یک واحد تولیدی که با استفاده از تسهیلات سازمان راه اندازی شده بود، بازدید و برای برطرف کردن مشکلات و موانع تولید واحد، دستور بررسی دادند.

مدیرکل بهزیستی و فرماندار شهرستان شبستر همچنین در محل فرمانداری، در خصوص مسایل و موارد مختلف اجتماعی شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل بهزیستی همچنین ضمن دیدار با کارکنان بهزیستی، از مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان شبستر بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت و اقدامات مرکز قرار گرفت.

کد خبر 30825

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد