آغاز به کار مراکز مثبت زندگی در کامیاران

پنج مرکز مثبت زندگی با هدف افزایش رضایتمندی جامعه هدف در کامیاران از اول آبان سال جاری شروع به فعالیت نموده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان ، تعداد ۱۸۴۸ پرونده مددجویان و توانخواهان تحت نظارت بهزیستی شهرستان به مراکز مثبت زندگی واگذار شده است.

حبیب الله ابراهیمی رییس بهزیستی شهرستان کامیاران از آغاز به کار پنج مرکز در سطح شهرستان از اول آبان ماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: از آنجا که در حوزه ی توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری دارای شرایط جسمی و روانی خاص هستند، تسهیل دسترسی گروه‌های هدف به خدمات سازمان یکی از مهترین اهداف ایجاد این مراکز است و اینگونه در نزدیکترین مکان و کمترین زمان خدمات به جامعه هدف بهزیستی ارائه می گردد و قدرت نظارت بهزیستی افزایش می یابد.

ابراهیمی بیان داشت : بهره مندی از پتانسیل این مراکز فرصت خوبی است تا علاوه بر حفظ فعالیت‌های پیشین، فعالیت‌های جدیدی را در جامعه جاری کنیم.

وی در ادامه از دیگر مزایای وجود این مراکز را بهره مندی از پتانسیل و ظرفیت آنها در زمینه ی جذب خیرین و مشارکتهای مردمی خواند و افزود: این مراکز در واقع بخشی از سیستم اجرایی سازمان بهزیستی هستند و کلیه طرح های سازمان بهزیستی توسط همین مراکز مثبت زندگی اجرا می شود.

ابراهیمی در پایان فزود: احتمالا بخش زیادی از مشکلات جامعه هدف در سطح همین مراکز رفع شود و نیازی به پیگیری های ثانویه نداشته باشد و به همین دلیل برای جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی از نظر اقتصادی، وقت و زمان بسیار به صرفه خواهد بود.

شایان ذکر است که از تعداد ۱۸۴۸ پرونده واگذار شده تا به امروز ، ۱۵۲۲ بازدید صورت گرفته توسط مراکز ثبت گردیده است.

کد خبر 30800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد