اهداء ۲۱ تبلت به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی

در دهه فجر با مشارکت خیرین و بانک سپه استان گلستان ۲۱ تبلت به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی اهداء شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ همزمان با ورود به ۴۲ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی اداره کل بهزیستی گلستان با مشارکت مدیریت بانک سپه استان و خیرین داوطلب اقدام به تهیه و توزیع ۲۱ دستگاه تبلت ویژه دانش آموزان نیازمند تحت پوشش این سازمان کرد.

فیروز یازرلو مدیر شعب بانک سپه منطقه گلستان در این مراسم ضمن تبریک ایّام الله دهه مبارک فجر و میلاد مادرائمه اطهار(ص) گفت: دانش آموزان کشور همانگونه که رهبرکبیر انقلاب فرمودند آینده سازان و افتخارآفرینان این کشور هستند و باید تمام دستگاه ها و متولیان با هر شرایطی امکانات تحصیل و رشد آنان را فراهم کنند و ماهم درکنار آنان خواهیم بود.

یازرلو اظهار داشت: بانک سپه پس بعنوان اولین بانک کشور همواره آماده خدمت‌رسانی به بهترین مخلوقات خداوند بوده و همانطور که در حوادث طبیعی سال های گذشته در کنار مردم حضور داشت اکنون نیز مفتخر به خدمت‌رسانی است.

فرشته کابوسی معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی گلستان در این جلسه تصریح کرد: متاسفانه با شیوع کرونا در کشور فشار های بیشتری به خانواده های تحت پوشش شازمان بهزیستی وارد شده که یکی از آن‌ها مجازی شدن مدارس و نیازمندی دانش آموزان به ابزار های هوشمند مجازی است.

کابوسی افزود: در استان گلستان حدود ۴ هزار دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی وجود دارد که متاسفانه اکثریت این عزیزان نیازمند تبلت جهت ادامه تحصیل می باشند.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی گلستان با اشاره به نقش خیرین در کمک به بهزیستی گفت: خیرین  در واقع پشتیبان و پیشران سازمان بهزیستی بوده و ما افتخار داریم که با معرفی افراد نیازمند و محجوب جامعه به این فداکاران یاری رسان مردم هستیم.

وی با اشاره به کمک مدیریت بانک سپه استان بیان داشت: برخود لازم میدانم تا از مدیریت و کارکنان بانک سپه که در امر تهیه تبلت ویژه دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی کمک کردند تشکر کنم و از خداوندمنان در این ایّام سراسر خیر وبرکت برای آنان آرزوی موفقیت نمایم.

انتهای پیام. /

کد خبر 30748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد