افتتاح 63 طرح اشتغالزایی بهزیستی در خراسان‌جنوبی

به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، دو طرح اشتغال در حوزه بهزیستی و سومین مرکز تخصصی ازدواج و خانواده به صورت حضوری در خراسان‌جنوبی افتتاح شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی، مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی، ۱۳ بهمن‌ماه در مراسم افتتاح دو طرح اشتغالزایی در شهر بیرجند، گفت: این دو طرح به نمایندگی از ۶۳ طرح اشتغالزایی معلولان و مددجویان بهزیستی در شهرستان بیرجند افتتاح شد.

دکتر عرب نژاد با اشاره به اعتبار ۲۸ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریالی هزینه شده برای راه‌اندازی ۶۳ طرح در شهرستان بیرجند، افزود: ۲۰ نفر یگر از جامعه هدف اعم از معلولان، فرزندان بهزیستی، بهبودیافتگان اعتیاد و... نیز برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند و به امید خدا در سال جاری مشاغل خود را راه‌اندازی خواهند کرد.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به طرح‌های تشویقی و حمایت بهزیستی برای کارفرمایان، گفت: در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال به جامعه هدف هم برای خوداشتغالی و هم برای تسهیلات کارفرمایی هیچ‌گونه محدودیتی نداریم.

وی ادامه داد: از دهه فجر ۹۸ تاکنون به ۳۲۸ نفر از افراد واجد شرایط تحت پوشش بهزیستی تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ ۱۵۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

همچنین با حضور مسئولان استانی، مرکز تخصصی مشاوره و خانواده موفق در مرکز استان افتتاح شد. این مرکز، سومین مرکز تخصصی ازدواج و خانواده در استان است که با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال راه‌اندازی شده و با به‌کارگیری ۱۰ نفر نیروی متخصص با تحصیلات مرتبط در زمینه کاهش آسیب طلاق و آموزش‌های پیش از ازدواج فعالیت می‌کند.

کد خبر 30722

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد