بهره مندی ۲۳ هزار نفر از خدمات مشاوره تلفنی ۱۴۸۰

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تا کنون ۲۳ هزار و ۵۰ نفر از خدمات مرکز مشاوره بهزیستی خراسان جنوبی بهره مند شده اند.

عرب نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در مرکز مشاوره بهزیستی (تلفن ۱۴۸۰) انواع خدمات مشاوره‌ای در هر نقطه‌ای از استان برای همشهریان فراهم شده است.

وی افزود: خدمات مشاوره‌ای بهزیستی شامل مشاوره خانواده، تربیت فرزند، مباحث حقوقی، مسائل خانوادگی و حل مشکلات والدین با فرزاندان است.

عرب نژاد تصریح کرد: شروع کاری مراکز مشاوره‌ای قبلا از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب بوده که با توجه به شرایط کرونا تا ساعت ۱۲ شب خدمات ادامه دارد.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به بهره مندی ۲۳ هزار و ۵۰ نفر از خدمات مشاوره‌ای ادامه داد: تا کنون ۲ میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال صرف این نوع خدمات همگانی شده است.

تشکیل ۳۵۳ پرونده در سامانه طلاق

 مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: سامانه طلاق یا تصمیم امسال با هدف کنترل و کاهش طلاق از ده مهر ماه شروع به کار کرده است.

دکتر عرب نژاد افزود: زوجین با ورود به سامانه و ثبت اطلاعات خود در صورتی که به این نتیجه رسیدند که ادامه مسیر زندگی برایشان امکان پذیر نیست به دادگستری معرفی می‌شوند.

وی اظهار کرد: از ده مهرماه تا کنون ۳۵۳ پرونده در سامانه طلاق تشکیل شده و ۲۶۰ میلیون ریال برای این سامانه هزینه شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی تصریح کرد: افراد در سامانه طلاق نوع اختلافشان را عنوان می‌کنند و ظرف ۲۴ ساعت بر اساس نوع مشکل خود مشاوره دریافت می‌کنند و همچنین جلسات آموزشی برای زوجین تعریف می‌شود.

کد خبر 30720

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد