پیام مدیرکل بمناسبت ولادت دخت نبی ،همسر ولادت و ام ابیها حضزت زهرا(س)

مدیرکل بهزیستی استان سمنان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر پیام تبریکی صادر کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور  مدیرکل بهزیستی استان سمنان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

باسمه تعالی

إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ، فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ، إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الْأَبْتَرُ

درهای آسمان به رحمت گشوده شد، جهان لبریز از عطر یاس های سپید، بیستمین روز از ماه جمادی الثانی را به نظاره نشست و زمین میزبان نگاه آسمانی گل سرسبد آفرینش، تداوم بخش سلسله ی خوبی ها، ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) شد.

فاطمه یعنی شهامت، شجاعت، حق باوری، حق مداری و دفاع از حق، بانویی که محبت و عشق و صفا را به خانه­ ی مولایمان علی (ع) برد و آن را الگویی برای همه­ ای همسران جهان قرار داد. روز زن و نام فاطمه (ع) علامتی است که راه را گم نکنیم و بدانیم مسیر راه تعالی بانوان و همه­ی انسان­ها در چه مسیری قرار دارد.

اینجانب زادروز فرخنده و خجسته ام الائمه حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها و حسن تقارن آن با سالروز میلاد فرزند صالح و خلفش، حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه را به همه دل سپردگان در گرو معنویت و عبودیت، کارکنان شریف سازمان بهزیستی و اعضای خانواده بهزیستی در استان سمنان به ویژه بانوان محترم شاغل در این دستگاه مهم مدنی که سهمی موثر و غیرقابل انکاری در تلطیف فضای معنوی جامعه اسلامی را به عهده دارد، تبریک و تهنیت می گویم.

علیرضا ایزدپور

مدیرکل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 30644

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد