صادق زاده : 
هدف از تاسیس مراکز مثبت زندگی، بردن خدمات به درب خانه مردم است

به گزارش خبرگزاری موج مدیر کل بهزیستی استان کرمان گفت: مراکز مثبت زندگی باعث تسریع، تسهیل و شفافیت ارائه خدمات بهزیستی به جامعه هدف می شود


به گزارش خبرگزاری موج کرمان، عباس صادق زاده، مدیر کل بهزیستی استان کرمان  با اشاره به اینکه بیش از ۱۳۶ مرکز مثبت زندگی درکرمان آماده افتتاح می باشند گفت : هدف از تاسیس مراکز مثبت زندگی بردن خدمات به درب خانه مردم است.
 مدیرکل بهزیستی استان کرمان با تبریک ایام الله دهه فجر و هفته بزرگداشت مقام زن اذعان داشت : با توجه به وسعت و گستردگی استان کرمان بیش ۱۳۶ مرکز مثبت زندگی در ۲۱ شهرستان استان تاسیس و راه اندازی شده اند که طی روزهای آینده توسط ریاست محترم جمهوری و مسئولان کشوری و استانی افتتاح خواهند شد.
وی افزود :شاخصه مراکز مثبت زندگی ارائه خدمات در بستر الکترونیک است و کلیه خدماتی که ارائه خواهد شد به صورت محله محور و با توجه به محدوده مکانی شخص متقاضی خواهد بود و حضورمددجویان و توانخواهان جهت پیگیری امور به ادارات بهزیستی حذف شده و با یکپارچگی در توزیع خدمات نیاز مراجعه افراد به ادارات بهزیستی به حداقل کاهش خواهد یافت و همچنین پروسه الکترونیکی شدن پرونده ها، باعث تسهیل در روند خدمت رسانی به مددجویان می گردد.
صادق زاده ایجاد عدالت در ارائه خدمات و همچنین آگاهی و شناخت اقشار مختلف جامعه نسبت به اهداف و برنامه های سازمان بهزیستی را از مزایای این طرح عنوان کرد و افزود : یکی از مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارد این است که بخش زیادی از افراد جامعه آشنایی کافی با خدمات بهزیستی ندارند ، لذا با توجه به استاندارد سازی ارائه خدمات در این مراکز قطعا رضایتمندی جامعه هدف سازمان بهزیستی بالا خواهد رفت.
وی با اشاره به اینکه مراکز مثبت زندگی براساس بند۴ ماده ۲۶ قانون در راستای بهتر زیستن آحاد جامعه تاسیس شده و بیش از ۲۲ خدمت سطح یک بهزیستی در این مراکز ارائه می شود.
اظهار داشت : هرکدام از مراکز مثبت زندگی دارای حداقل ۱۵۰ پرونده و حد اکثر۴۵۰ پرونده بوده و دسترس پذیری آسان به خدمات بهزیستی جزو مهمترین مزیت های این مراکز می باشد

کد خبر 30582

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد