نواخته شدن زنگ انقلاب در مراکز نگهداری از کودکان بهزیستی استان

همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مدیر کل بهزیستی به اتفاق معاون امور اجتماعی با حضور دریکی از مراکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست استان زنگ انقلاب را به صدا در آوردند.

در این مراسم دکتر ستاری مدیر کل بهزیستی استان ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر حمایت از آرمانهای والای نظام و پیروی از منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه سازمان بهزیستی در قبال رسیدگی به نیازهای کودکان آسیب دیده و حضانت و مراقبت از این عزیزان از هیچ گونه تلاش و کو ششی دریغ نمی کند تصریح کرد: خوشبختانه از سوی سازمان بهزیستی و تمامی دست اندرکاران حمایت از کودکان، خدمات بسیار متنوع و گوناگونی به این عزیزان ارائه می شود.

ستاری در بخش دیگر از سخنان خود خاطر نشان ساخت : تامین سلامت جسمانی  و تقویت آن، اهمیت دادن به دروس و تکالیف، تربیت دینی و اخلاقی کودکان، توجه به آینده شغلی و حرفه ای کودکان و غیره از جمله نکاتی است که لازم  است به این عناوین با حساسیت و اهتمام بیشتری از سوی متولیان امر  توجه شود.

افزودنی است : در این مراسم که در یک فضای صمیمی و در جمع کودکان خانه امام رضا (ع) برگزار شد از عزیزانی که به سن تکلیف رسیده بودند با اهداء هدیه و لوح سپاس تجلیل بعمل آمد. همچنین با به صدا درآوردن زنگ انقلاب  ضمن گرامی داشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با آرمانهای والای حضرت امام (ره) تجدید میثاق شد.

کد خبر 30510

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد