در رسانه| کودک آزاردیده در استان همدان با دستور قاضی از خانه امن ترخیص شد

گروه استان‌ها-معاون امور اجتماعی بهزیستی استان همدان گفت: کودک آزاردیده در استان همدان با دستور قاضی از خانه امن ترخیص شد.

زهره بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: در روز دوشنبه هفته گذشته تصاویری از آزار و اذیت یک کودک شیرخوار یک و نیم ساله  ملایری توسط عمویش در فضای مجازی منتشر شده است.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری‌های پلیس فتا، فردای همان روز این فرد خاطی که عموی کودک بوده شناسایی و دستگیر شده است؛ افزود: پس از دستگیری فرد خاطی به منظور حفظ امنیت و پیشگیری از آسیب‌های روانی، این کودک به همراه مادر و خواهرش به  خانه امن بهزیستی منتقل شده‌اند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان همدان با بیان اینکه هنگام آزار و اذیت کودک و تصویربردار از او، پدر کودک نیز در کنار عمویش بوده؛ اظهار داشت: بنا بر اظهارات فرد متخلف قصد وی کودک آزاری نبوده و دلیل این کار را شوخی و سرگرمی عنوان کرده است که البته در عرف جامعه این دلیل پذیرفتنی نیست.

بختیاری با تأکید بر اینکه در بررسی‌های به عمل آمده به این نتیجه رسیدیم که مادر و خانواده کودک دارای مشکل خاصی نیستند، گفت: به دلیل بی‌قراری‌های مادر، با دستور قاضی پرونده اجازه ترخیص این خانواده از خانه امن داده شده است.

وی با بیان اینکه عموی کودک که به جرم کودک‌آزاری و جریحه‌دار کردن افکار عمومی در بازداشت به سر می‌برد، تصریح کرد: تیم‌های آموزشی ما به خانواده آسیب دیده خدمات آموزشی و سلامت روان را ارائه می‌دهند.

کد خبر 30504

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد