پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان قم به مناسبت  ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر

مدیر کل بهزیستی استان قم به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر پیام تبریکی منتشر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم‏

انا اعطیناک الکوثر، فصل لربک و انحر، ان شانئک هو الابتر

امسال دهه فجر ما تقارن زیبایی یافته است ، ایام سراسر نور ولادت بهانه خلقت ، سرور زنان دو عالم حضرت زهرای مرضیه (س) و ولادت بنیانگذار انقلاب شکوهمند اسلامی همزمان شده است با دهه مبارک فجر .

اینجانب ضمن تبریک این ایام فرخنده و خجسته به همه همکاران خدوم و پرتلاشم در خانواده بزرگ بهزیستی استان قم ، خصوصا بانوان محترم شاغل در ستاد ، مراکز ، مجتمع ها ، مراکز مثبت زندگی ، مراکز شبانه روزی و... ، کلیه مادریاران ، مددکاران ومراقبین که مهربان تر از مادر خدمتگذار جامعه هدف هستند و اگر نبود اهتمام شبانه روزی این فرشتگان و دلسوزی و مهربانی این خیل متعهد و پرتلاش هرگز نمی توانستیم از مبارزه ای نفس گیر در بحران شیوع کرونا سربلند بیرون بیائیم ، یکسال است که همکاران ما پابه پای کادر درمان در مراکز شبانه روزی سالمندان ، معلولین ، بیماران روانی ، شیرخوارگاه و مراکز شبه خانواده استان سختی ها را به جان خریدند و برای سلامت مددجویان مبارزه کردند ، خاضعانه زحمات شما را ارج می نهم و از خدمات شما قدردانی می نمایم .

امیدوارم همه ما توفیق بهره گیری از زلال معنویت فاطمی را داشته باشیم و محیط کار و جامعه را از عطر وجود آن بی بدیل خلقت معطر کنیم و با تاسی از سیره و روش آن یگانه خلقت و فرزند خلفش خمینی کبیر (ره) همچون همیشه افتخارآفرین و پرشور و شعور در صحنه مهرورزی به خانواده و خلق خداوند گام برداریم .

دکتر مهدی پهلوانی

مدیر کل بهزیستی استان قم

کد خبر 30499

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد