کلاله | افتتاح ساختمان جدید اداری بهزیستی در دهه مبارک فجر

باحضور معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری، معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی گلستان و جمعی از مسئولین شهرستانی ساختمان جدید اداره بهزیستی کلاله افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ در دومین روز از آغاز دومین سال گام دوم انقلاب ساختمان جدید اداه بهزیستی شهرستان کلاله با حضور معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری، معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی گلستان و جمعی از مسئولین شهرستانی به بهره برداری رسید.

در این مراسم دکتر احسان مکتبی معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری گلستان گفت: اداره بهزیستی یکی سازمان های تاثیرگذار در خدمات رسانی به جامعه هدف خود می باشد

وی افزود: وجود "ساختمان اداری" مطلوب و مناسب برای پرسنل و جامعه هدف این سازمان ضروری می باشد که با تلاش مدیران وخیرین امروز به ثمر نشست.

همچنین علی‌اصغر رنجی قائم مقام و معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی گلستان اظهار داشت: ساختمان اداره بهزیستی کلاله در زمینی به مساحت ۵۰۰متر مربع و زیر بنای ۴۵۰متر مربع در مرداد ماه ۹۶کلنگ زنی شد.

رنجی ادامه داد: این پروژه با ۱۵ میلیارد ریال با مشارکت خیرین، اداره کل بهزیستی استان اجرایی و به بهره برداری رسید.

در ادامه محمد ابراهیمی تودرواری فرماندار شهرستان کلاله نیز با اشاره به افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان افزود:"ساختمان اداره بهزیستی کلاله" یکی از پروژه های مهم و شاخص در دهه فجر انقلاب اسلامی می باشد.در ادامه

در خاتمه این مراسم رئیس اداره بهزیستی شهرستان کلاله گفت: شهرستان کلاله حدود ۴۳۴۰ مددجوی تحت پوشش دارد که از خدمات توانبخشی، مسکن، تسهیلات اشتغالزایی و... بهره مند می باشند.

کد خبر 30483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد