پیام مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی به مناسبت دهه فجر

اسماعیل قربانی، مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی، طی پیامی، دهه مبارکه فجر را به تمامی ایرانیان تبریک گفته است. متن پیام به شرح زیر است:

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خراسان شمالی دکتر اسماعیل قربانی، مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی، طی پیامی، دهه مبارکه فجر را به تمامی ایرانیان تبریک گفته است.
متن پیام به شرح زیر است:

با گذشت بیش از ۴ دهه از انقلاب پر خیر و برکت جمهوری اسلامی ایران، علی رغم تمامی فشار های همه جانبه از سوی استکبار جهانی، ملت ایران همیشه پایدار مانده و تمامی حرکات دشمنان را چه در جنگ نرم و چه در جنگ سخت خنثی کرده اند.
ایام الله دهه فجر هرسال، یادآور بزرگترین رویداد تاریخی قرن بیستم برای ملت ایران است و هر سالی که از ۲۲ بهمن سال ۵۷ می گذرد قدرت ایران عزیز بیشتر شده و بدل شدن ایران به ابر قدرتی جهانی، دشمنی ها را فزودنی داده است.
ایران اسلامی همواره در جوامع بین المللی به عنوان رکنی اساسی ایفای نقش کرده و هم اکنون بیش از هر زمان دیگری در منطقه دارای قدرت و نفوذ است.
طی این سال ها نهادهای حمایتی کشور سایه بیشتری بر سر مظلومین گسترانده و نخستین نیازهای زندگی را برای هر ایرانی در هر شرایطی فراهم نموده است.
خوشحالیم طی تمامی این سالها با همراهی مردم و حاکمیت مشکلات بسیاری از پیش رو برداشته شده و ملت غیور ایران بر آن ها فایق آماده اند.
ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، آرزوی توفیق برای تمامی ایرانیان و افتخار آفرینی در تمامی عرصه های ملی و بین المللی را داریم.

کد خبر 30474

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد