خبر تجمیعی|سفر معاون مشارکت های مردمی، موسسات غیردولتی، توانمند سازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور به استان مرکزی

ذوالفقار یزدان مهر در سفر به استان مرکزی از نزدیک در جریان روند فعالیت ها و خدمات مختلف سازمان بهزیستی به جامعه هدف در ین استان؛ قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل به نقل از بهزیستی استان مرکزی، بازدید از واحدهای اشتغال واقع در مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان مهر آوران در شهرستان اراک، افتتاح یک واحد مسکونی مددجویی، بازدید از واحداشتغال مددجویان واقع در شهر توره از توابع شهرستان شازند، بازدید از انبار تجهیزات و امکانات اداره بهزیستی شهرستان شازند، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و دیدار و گفتگو با دکتر احمدی بیغش نماینده مردم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی؛ از مهم ترین برنامه های یزدان مهر در این سفر بود.

۱۴هزار و ۳۰۰ مسکن مددجویان بهزیستی تا بهمن سال آینده تحویل می‌شود

معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی گفت: ۱۴ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان با ۲ عضو معلول با مشارکت خیران و بنیاد مسکن در کشور ساخته شده و تا بهمن سال آتی تحویل مشمولان می‌شود.

دیدار با آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر اراک

یزدان مهر معاون مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی کشور و زهرا امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دیدار وگفتگو نمودند.

انعقاد تفاهم‌نامه با قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای ساخت ۱۵ هزار مسکن ویژه سه دهک از مددجویان

معاون مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیر دولتی، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور از انعقاد تفاهم‌نامه با دستگاه‌های اجرایی به‌منظور احداث مسکن برای مددجویان بهزیستی خبر داد و گفت: تفاهم‌نامه‌ای با قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای ساخت ۱۵ هزار مسکن ویژه سه دهک از مددجویان منعقد شده که ۱۵۰۰ واحد آن در دهه فجر تحویل داده می‌شود.

۵۷ هزار شغل تا پایان سال جاری ایجاد می شود

ذوالفقار یزدان مهر گفت:مراکز جامع بازتوانی و درمانی اعتیاد یک ایده جدید با راهبری ریاست سازمان بهزیستی و اقدام مشترکی بین معاونت پیشگیری و معاونت مشارکت‌ها، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی است که سم زدایی و جامع پذیری معتادان را انجام می‌دهد تا در نهایت بتوان زمینه اشتغال پایدار را برای بهبودیافتگان فراهم کرد.

گزارش تصویری |سفر معاون مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی کشوربه استان مرکزی

کد خبر 30451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =