انعقاد تفاهم‌نامه با قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای ساخت ۱۵ هزار مسکن ویژه سه دهک پایین درآمدی مددجویان

ذوالفقار یزدان مهر معاون مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیر دولتی، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور از انعقاد تفاهم‌نامه با دستگاه‌های اجرایی به‌منظور احداث مسکن برای مددجویان بهزیستی خبر داد و گفت: تفاهم‌نامه‌ای با قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای ساخت ۱۵ هزار مسکن ویژه سه دهک از مددجویان منعقد شده که ۱۵۰۰ واحد آن در دهه فجر تحویل داده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان مرکزی ، ذوالفقار یزدان مهر در حاشیه افتتاح یک واحد مسکونی مددجویی در شهر مهاجران اظهار داشت: سازمان بهزیستی ۱۸۶ مأموریت دارد که تنوع مأموریت‌ها و نوع خدمت رسانی قبل از تولد و بعد از مرگ مددجویان را شامل می‌شود که در نوع خود بی نظیر است.

معاون مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیر دولتی، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: می‌طلبد مابقی دستگاه‌های متولی کمک کنند تا ارتقا خدمت‌رسانی توان با کرامت انسانی به جامعه هدف محقق شود.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: تا پایان سال آینده ۱۵ هزار واحد مسکونی تکمیل و تحویل داده می‌شود در حالی که به خانواده‌های دو معلول در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، مبلغ ۱۴۵ میلیون تومان بلاعوض و ۵۰ میلیون وام بنیاد مسکن ۱۲ ساله و در روستاها ۸۵ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیر دولتی، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: امید است در این شرایط سخت اقتصادی که پیچیده‌ترین ساله اقتصادی است بتوانیم ارتقا خدمات رسانی توأم با کرامت انسانی را به جامعه هدف داشته باشیم که کار بهزیستی زمان نمی‌شناسد.

یزدان مهر  تصریح کرد: حق برخورداری از یک زندگی عادی، در رأس حقوق افراد دارای معلولیت قرار دارد که در پی احقاق آن تلاش می‌شود و این در حالی است که حق بهره‌مندی از خدمات آموزش و پرورش، بهداشت، مسکن، اشتغال، امکانات تفریحی، حقوق مدنی، سیاسی و حفظ حیثیت انسانی افراد دارای معلولیت، حق ذاتی آن‌ها است و راه‌اندازی تشکیلاتی چون بهزیستی کمک به این افراد و فعالان این عرصه برای رسیدن به این مجموعه حقوق است.

کد خبر 30450

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد