بهمن، نماد شکوه و تبلور عظمت ملت

پیام تبریک مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

به مناسبت فرار رسیدن دهه فجر، مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بهمن، برای ملت همیشه سرفراز ایران اسلامی، همواره نماد شکوه و تبلور عظمتی است که در سایه وحدت، همدلی و یکپارچگی و در راستای تحقق بخشیدن به حکومت عدل الهی، به منصه ظهور رسید و با ایستادگی و پایداری در برابر استکبار و استعمار جهانی، به واقعیت پیوستن آرزوهای تمام آزاد اندیشان و مجاهدین سراسر دنیا را به نمایش گذاشت.

امروز و در گام دوم انقلاب اسلامی نیز شاهد هستیم که این انقلاب با صلابت، عزت و عظمت به حرکت الهام بخش و پرافتخار خود برای رسیدن به قله های ترقی و پیشرفت ادامه می دهد.

 ضمن پاسداشت فرا رسیدن چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با شعار محوری « انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار»؛  تقارن آن با خجسته ایام ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) را  گرامی داشته و با ادای احترام به بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی را ارج می نهیم.

 اینجانب طلوع فجر پیروزی انقلاب اسلامی را خدمت خانواده های محترم تحت پوشش جامعه هدف  و کارکنان تلاشگر بهزیستی استان، تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم در سایه الطاف الهی، گام های مضاعف و موثر،  در راستای ارتقا سطح کیفی خدمات به اقشار تحت پوشش سازمان برداشته و ماموریت های گسترده و خطیر  بهزیستی را به بهترین شکل و وجه، تداوم بخشیم.
               ان شاالله

دکتر فرگل صحاف
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی

کد خبر 30402

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد