دهه فجر قطعه ای درخشان و تکرار ناپذیر در تاریخ ایران است

مدیرکل بهزیستی استان تهران با انتشار پیامی در دوازدهم بهمن، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به کشور در سال ۱۳۵۷ و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ضمن تکرم این ایام، یاد فجرآفرینان را نیز گرامی‌داشت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، امین شاهرخی در پیام خود به مناسبت دهه فجر سال ۱۳۹۹ چنین آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 


اسلام عزیز در تلألوی انقلاب اسلامی تبلوری تازه یافت و نور پرفروغش بر گستره گیتی سایه افکند.

جمهوری اسلامی تعریفی نوین را در قاموس سپهر سیاست دنیا از خود به یادگار نهاد و مکتبی را آفرید که صاحب منصبان آن شیفته خدمتند، نه تشنه قدرت...

دهه فجر قطعه ای درخشان و تکرار ناپذیر در تاریخ پر ماجرا و حیات سیاسی ایران است که باید با بازخوانی بدون غرض آن، فرصت استفاده از تجارب ارزشمندش را در اختیار همگان قرار داد.

اینک که وارد چهل و سومین سال درخشش خورشید اسلام از مشرق بندگی می شویم، قدردان و منت دار امام شهدا و شهدای امام هستیم که مشق حریت و استقامت را زیبا آموزش دادند و مکاتب پرشماری را برای پاسداشت و ترویج آرمان های انقلاب اسلامی آفریدند.

اینجانب با جلب توجه نسبت به پیشرفت های خیره کننده ایران اسلامی در تمامی عرصه ها به ویژه در حوزه علم، فناوری، پزشکی، توانپزشکی، حمایتی و... این ایام نورانی و خدایی را محضر مبارک مقام معظم رهبری، خانواده گرانقدر ایثارگران به ویژه شهیدان عالی مقام، جانبازان عزیز و آزادگان صبور، همکاران و اعضای خانواده بهزیستی در استان تهران صمیمانه تبریک می گویم و امید آن دارم که انقلاب اسلامی مردم ایران، همانگونه که معادلات سیاسی دنیا را بهم ریخت، زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشد. ان شاء الله

دکتر امین شاهرخی
مدیرکل بهزیستی استان تهران

کد خبر 30401

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد