ضرورت توجه بیشتر به انجام فعالیت های پژوهشی و افکار سنجی

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران با حضور در دفتر انجمن روابط عمومی ایران با رئیس این انجمن دیدار کرد و به بحث و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمود ابراهیمی در این دیدار با معرفی سازمان بهزیستی و تبیین شرایط خدمات رسانی در استان تهران و ضرورت توجه بیش از پیش به مقوله معرفی سازمان و نکات برجسته آن، اظهار داشت: 
تشکیل چنین جلساتی به نفع جامعه هدف سازمان است و با توجه به اینکه بهزیستی ارگانی حمایتی است که هم حمایت می کند و حمایت هم می شود، باید از توان همه دستگاه ها و تشکل ها برای انجام وظایف و تکالیف مردمی آن بهره برد.

ابراهیمی افزود: بهترین مصداق کمک های بیرون از سازمان در ایام کرونا رخ داد، جایی که خیران و مردم به مدد سازمان هایی چون بهزیستی و خانواده های تحت حمایت آن آمدند که متاسفانه از این ظرفیت عظیم انسانی و ایرانی غفلت می شد.

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد:در بحث تغییر نگاه و جایگاه سازمانی و اداری به موضوع روابط عمومی و آموزش فعالان این حوزه در بهزیستی استان تهران، نیازمند کمک و مساعدت انجمن روابط عمومی ایران هستیم.

رئیس انجمن روابط عمومی ایران در این نشست، بهزیستی را سازمانی مردم نهاد توصیف کرد و گفت: کارهای خیرانه ای که ما در پی انجام آن ها هستیم را بهزیستی انجام می دهد. 

خسرو رفیعی در ادامه افزود: خوشبختانه ما هم به عنوان نهادی مدنی و فرهنگی توفیق داریم کنار بهزیستی قرار داریم.

وی به بیان تاریخچه پنجاه ساله انجمن روابط عمومی ایران پرداخت و تصریح کرد: در دوره پنجاه ساله فعالیت انجمن روابط عمومی شاهد خدمات بزرگی بوده ایم که این انجمن در سال ۱۳۷۳ و پس از انقلاب اسلامی به عنوان اولین نهاد مدنی از وزارت کشور مجوز فعالیت دریافت کرد.

رفیعی با اشاره به نقش انکارناپذیر فضای مجازی در مباحث روابط عمومی، بیان داشت: در تمام شبکه های اجتماعی و مجازی کشور حضوری فعال داریم و هدف اصلی ما این است تا فعالیت های حوزه روابط عمومی را در کشور ارتقا داده و گسترش دهیم.

وی در پایان اظهار داشت: ما در یک بسته کامل، هر آنچه که قابلیت آموزش دادن داشته باشیم در اختیار بهزیستی استان تهران قرار می دهیم و جایگاه و نقشی ویژه برای حوزه پژوهش و افکارسنجی در این سازمان مدنی قائلم که در این مسیر نیز از ارائه کمک های لازم مضایقه نمی کنیم.

کد خبر 30389

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد