اسلامشهر| ضرورت مناسب‌سازی مبلمان و معابر شهری برای تردد معلولان

 اداره بهزیستی اسلامشهردرراستای کمک به جامعه هدف خود، تسهیلات جذب اشتغال، اعطای کمک‌های بلاعوض، شارژ کارت‌های ماهانه و کمک ودیعه مسکن رادر دست اجرا دارد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پانا، حمیدرضا جعفریان رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلامشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه که با محوریت ضرورت معرفی توانمندی‌های جامعه هدف در شهرستان برگزارشد، در سخنانی با گرامی‌داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اشاره به این مورد که معلولیت، محدودیت نیست، اظهار کرد: انقلاب اسلامی و مسئولیت‌های ما در نظام اسلامی با خون شهدا و داغ دل مادران و پدران شهدا و ایثارگران به دست مارسیده است و باید در حفظ و استمرار آن با پیروی از منویات امام راحل و مقام معظم رهبری کوشا باشیم.

او در ادامه به تشریح عملکرد اداره بهزیستی و به ویژه در دوران کرونا پرداخت و تصریح کرد: اعطای 110میلیارد تومان وام با بهره کم جهت اشتغال معلولان و اختصاص سایر تسهیلات به افرادی که با توجه به شرایط فعلی کشور در بیرون از خانه اشتغال ندارند، تشکیل گروه همیار زنان سرپرست خانواده با فعالیت‌هایی از جمله، درست کردن تابلو فرش،بسته بندی مواد غذایی را بخشی از برنامه‌های اداره بهزیستی اسلامشهر دانست.

جعفریان افراد تحت پوشش اداره بهزیستی اسلامشهر را 6767 نفر توان بخش و 2777نفر زنان سرپرست خانوار برشمرد و بیان کرد: در این راستا برای این افراد کمک‌های بلاعوض، شارژ کارت‌های ماهانه و کمک ودیعه مسکن را نیزدر دست اجرا داریم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: برنامه‌های اجرایی ما با همکاری نهادها و ارگان‌های شهرستان اسلامشهر در آینده احداث مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان و اختصاص سه دستگاه ماشین ون جهت نقل و انتقال معلولان است.

در این جلسه، روشندل حافظ قرآن کریم، مسئول انجمن معلولان و سایر حاضرین به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در زمینه مواردی از جمله مناسب‌سازی مبلمان و معابر شهری جهت ترددمعلولان، اشتغال در خانواده‌های روستایی، جمع آوری معتادان متجاهر و توجه به افراد بی‌خانمان و ضرورت گسترش کمپ‌های ترک اعتیاد پرداختند.

کد خبر 30387

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد