مرکز مداخله در بحران اورژانس اجتماعی شهرستان زاهدان در راه توسعه

طاهره میرشکار سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان زاهدان از مراکز مداخله در بحران اورژانس اجتماعی ، مرکز مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ و شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان صبح امروز طاهره میرشکار سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان زاهدان از مراکز مداخله در بحران اورژانس اجتماعی ، مرکز مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ و شیرخوارگاه حضرت علی اصغر (ع) بازدید کرد .

طاهره میرشکار اظهار داشت : هدف از این بازدید ها آشنایی با مشکلات و چالش های پیش روی این مراکز در راستای رفع و توسعه آنهاست .

وی با بیان اینکه مرکز مداخله در بحران اورژانس اجتماعی پیشانی و خط مقدم مقابله با آسیب های اجتماعی در شهرستان زاهدان است اظهار داشت : توسعه و رفع مشکلات این مرکز و همچنین شناساندن خدمات اورژانس اجتماعی و خط ۱۲۳ به عموم مردم گام مهمی در مقابله با آسیب های اجتماعی و بهبود کیفیت ماموریت های محوله به این مرکز خواهد بود .

سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان زاهدان ادامه داد : خدمات مشاوره ای خط مشاوره ۱۴۸۰ یکی از فاکتور های مهم در سلامت رفتاری و روحی جامعه می باشد و باید نسبت به بررسی و رفع چالش های پیش روی این مرکز توجه ویژه ای شود .

میرشکار ضمن استمداد از خیرین استان در خصوص نیازهای شیرخوارگاه حضرت علی اصغر (ع) خاطر نشان کرد : پرسنل خدوم این مرکز علی رغم همه مشکلات و کاستی ها ، مادرانه در خدمت رسانی به کودکان نوباوه ی بی سرپرست و بدسرپرست مقیم ، ایثار می کنند . اما بهبود خدمات نیازمند توجه بیش از پیش خیراندیشان می باشد .

کد خبر 30382

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد