مراکز مثبت زندگی زمینه ارائه خدمات عمومی بهزیستی به مددجویان را تسریع می‌بخشد

ستاری گفت: مراکز مثبت زندگی زمینه ارائه خدمات عمومی سازمان بهزیستی با کمک بخش غیردولتی به مددجویان در نزدیک ترین محل به متقاضیان این خدمات در استان اردبیل را فراهم می کند و هم اکنون ۴۵ مرکز آماده بهره برداری است.

«بهزاد ستاری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مراکز مثبت زندگی زمینه ارائه خدمات عمومی سازمان بهزیستی با کمک بخش غیردولتی به مددجویان در نزدیک ترین محل به متقاضیان این خدمات در استان اردبیل را فراهم می کند و هم اکنون ۴۵ مرکز آماده بهره برداری است.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: با شروع به کار مراکز مثبت زندگی می توانیم خدمات حوزه بهزیستی را به ۱۷ هزار مددجوی این سازمان را تسریع بخشید و به صورت فراگیر این خدمات را ارائه داد.

این مقام مسئول اعلام داشت: این مراکز می توانند زمینه تحقق دولت الکترونیک را نیز فراهم کنند و در تحقق بخشیدن اهداف سازمان بهزیستی یاری گر خدمات گیرندگان به صورت محله محور در بستر فناوری اطلاعات باشند.

وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی نیازمند همدلی و مشارکت بخش غیر دولتی است، افزود: در طول یک سال گذشته تاکنون ۴۳ مرکز مثبت زندگی به بهره برداری رسیده و فعالیت های خدمت رسانی به مددجویان را در سطح محلات آغاز کرده اند.

ستاری تاکید کرد: این مراکز برای استفاده از ظرفیت مددکاران اجتماعی سازمان بهزیستی و کارآفرینان بخش خصوصی تشکیل شده است و هم اکنون مشارکت خوبی در ارائه خدمات به مددجویان بهزیستی هستند.

مدیر کل بهزیستی استان یادآور شد: این مراکز خدمات خود را به صورت خانواده محور ارائه می دهند و بر اساس اطلاعات خانواده پرونده های مددکاری برای ارائه خدمات به آنها برای توانمندی سازی تمرکز دارند.

کد خبر 30318

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد