9 پروژه بهزیستی در دهه فجر افتتاح می شود

مدیرکل سازمان بهزیستی استان یزد از اجرای 25 برنامه در قالب 9 افتتاحیه، یک مراسم کلنگ زنی و 15 برنامه شامل بازدید، گردهمایی، نشست، برگزاری نمایشگاه، برنامه های ورزشی، مسابقات فرهنگی و ... در ایام‌الله دهه فجر توسط این سازمان در سطح استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد، دکتر علی محمد عطابخش  برنامه‌های این سازمان را در حوزه‌های افتتاحی، بازدید، فرهنگی و ورزشی دانست و گفت: نواختن زنگ انقلاب در مرکز آموزشی توانبخشی اختلالات طیف اتیسم ، جشنواره ورزشی کارکنان، مسابقات فرهنگی ویژه خانواده بهزیستی، بازدید از خانواده مددجویان تحت پوشش بهزیستی در سراسر استان ، برگزاری مراسم شکرانه سلامت بینایی و مراسم تجلیل و تقدیر از همکاران شاغل شاهد و ایثارگر از جمله این برنامه‌هاست.

وی افتتاح 9 پروژه در مجموعه بهزیستی استان را یکی دیگر از فعالیت‌های شاخص بهزیستی در دهه مبارک ‌فجر دانست و اظهار داشت: این پروژه‌ها در شهرستان‌های مهریز، بهاباد، خاتم و یزد به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی افتتاح کارگاه حمایتی، مرکز روزانه جسمی حرکتی، واحد توانپزشکی، مرکز مشاوره ، مرکز سرپناه شبانه، موبایل سنتر (ون)، مرکز توانمندسازی و جامعه پذیری زنان و مرکز اجتماع درمان مدار (TC) از جمله پروژه‌هایی هستند که در این هفته افتتاح می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد همچنین از کلنگ زنی طرح توسعه خانه امید در شهرستان اردکان و بازدید از نمایشگاه و فروشگاه دائمی عرضه تولیدات جامعه هدف بهزیستی خبر داد.

کد خبر 30301

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد