تنبیه و توبیخ در انتظار کارکنان خاطی کمپ ترک اعتیاد در شیراز

نشست اضطراری از سوی اداره کل بهزیستی فارس با مدیران مراکز ترک اعتیاد در شیراز برگزار شد.

 
 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی فارس : در این نشست که در پی انتشار فیلمی منتسب به کمپ ترک اعتیاد در قلات شیراز برپا شد،  معاون دادستان و رئیس دادگاه انقلاب با اشاره به قوانین مربوط به مبارزه با مواد مخدر گفت: نگاه جامعه پیش از این به معتادین نگاهی مجرمانه بود، اما در حال حاضر با درایت و حمایت سازمان بهزیستی دیدگاه عموم به معتاد به یک فرد بیمار نیازمند مراقبت تغییر یافته است .
عسکری فرد افزود: رفتار ناشایست عوامل خاطی در کمپ مذکور برای عموم بسیار سخت تمام شد. 
او ادامه داد :توقع مردم از رؤسای کمپ های ترک اعتیاد  امین و مسئول نگهداری از این بیماران است که رفتارهایشان در قالب دستورالعمل ها و آموزش هایی که دیده اند و بدون هرگونه رفتار سلیقه‌ای باشد.
عسکری فرد  افزود: تخریب شخصیت فرد دارای اعتیاد و شکستن عزت نفس او به جای کمک کردن به سلامتی وی صد در صد نتیجه برعکس می دهد. 
همچنین او بیان کرد: ما قبلا این نظارت را با نگاه مثبت دنبال می کردیم اما از این پس با نگاه قاطع، قضایی و حقوقی از هیچ مسئله ای گذر نخواهیم کرد. 
معاون دادستان در ادامه اظهار کرد: ما شاهد تلاش های مسئولین مراکز ترک اعتیاد در فارس هستیم و امیدواریم با نگاهی انسانی به این موضوع از اینگونه رفتارهای غیر انسانی جلوگیری کنیم. 
او بیان کرد : این اتفاق برای ما اتفاق کمی نیست، ما به ناظرین، کمپ داران و مسئولینی که جرم را رقم زده‌اند، حتما و قطعاً برخورد جدی خواهیم کرد. 
چرا که قرار نیست به خاطر اشتباهات و کوتاهی افرادی خاص، زحمات دیگر مسئولین دلسوز استان زیر سوال برود.
کد خبر 30291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد