دستیابی به بالاترین سطح خدمات ،اولویت کاری کارکنان بهزیستی است

مدیر کل بهزیستی خوزستان ،اولویت کاری کارکنان بهزیستی را دستیابی به بالاترین سطح خدمات برای رضایتمندی ارباب رجوع عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان ،غلامرضا صدیق راد  ظهر امروز در جلسه بررسی شاخصهای ارزیابی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان با حضور اعضای شورای معاونین  این اداره کل  با تاکید بر اجرایی نمودن این شاخصها تا حصول نتیجه مطلوب،اولویت کاری کارکنان بهزیستی را دستیابی به بالاترین سطح خدمات برای رضایتمندی ارباب رجوع عنوان کرد.

وی  بیان کرد: با توجه به اینکه سازمان  بهزیستی به اقشار آسیب پذیر وافراد  دارای معلولیت  خدمات رسانی می کند ،ارائه خدمات مطلوب  با حفظ کرامت انسانی   و در سریعترین زمان و با کمترین هزینه ،اصلی اساسی در راستای  تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق شهروندیست.

مدیر کل بهزیستی خوزستان  با بیان اینکه ،   فرآیند انجام خدمات در زمان استاندارد به صورت حضور ی در دفاتر میزخدمت  بهزیستی در سراسر استان و از طریق سایت، به ارباب رجوع اطلاع رسانی می شود  افزود :جامعه هدف سازمان نیز برای کسب اطلاعات از خدمات بهزیستی و ارائه نظرات  و پیشنهادات می توانند به آدرس اینترنتی www.behzisty-khz.ir   یا www.behzisti.ir مراجعه کنند.

کد خبر 30288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد