حرکت به  سمت علمی شدن طرح ها

جلسه‌ای با رویکرد محرومیت زدایی و حمایت از کودکان کار وخیابان به میزبانی بهزیستی شهرستان ری در مجتمع خدمات بهزیستی بعثت با حضور معاون اجتماعی بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، معاونین توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری بهزیستی استان تهران و مدیر بهزیستی شهرستان ری در این جلسه که با نظارت مستقیم نهاد مقام معظم رهبری شکل گرفته، حضور داشتند.

معاون امورپیشگیری با بیان اینکه چرا با وجود ۲۵ سال کار بر روی  محلاتی همچون هرندی نتیجه مثبت و دلخواه نگرفتیم گفت: چون کار علمی صورت نپذیرفته و دیدگاه پایه ای در این مجموعه وجود نداشته و هر دستگاهی سلایق خود را اعمال می کرده است و سبب عدم نتیجه و اثربخشی لازم شده است.

محسن فتاپور ادامه داد: اگر واقعاً می‌خواهیم سال آینده دوباره در همین میزگردها نتیجه منفی خویش را نشماریم باید کاری علمی انجام دهیم مثلا در خصوص باغ آذری و طرحهای اجتماع محور میتوان گفت زمانی موفق هستیم که مردم کار را جلو ببرند و مقامات دولتی تنها نقش حمایت کننده و تسهیلگررا داشته باشند.
وی در پایان تصریح کرد: در تمام دنیا وقتی طرحی علمی و درست است با تغییر دستگاه طرح پابرجای می ماند که متأسفانه ما چنین شرایطی را نداریم که باید به سمت علمی شدن طرح ها حرکت کنیم و اجرا با ابزارهای علمی پیش رویم.

کد خبر 30287

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد