جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر اداره کل بهزیستی مازندران تشکیل شد

با حضور دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان مازندران، دومین نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر بهزیستی مازندران با حضور اعضاء کمیته برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران، دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی استان ضمن تبریک دهه مبارک فجر بر هرچه باشکوه تربرگزارنمودن این دهه تاکید کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت استان، برنامه های دهه فجر امسال، با سال های گذشته متفاوت خواهد بود و برنامه ها و مراسمات چهلمین و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،  با رعایت پروتکل ها و دستوالعمل های بهداشتی برگزار می گردد.

وی به اقدامات بهزیستی در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: غباروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا بصورت مجازی، برگزاری مسابقات انفرادی با رعایت پروتکل های بهداشتی، افتتاح مرکز شبه خانواده، نشست خبری مدیرکل و معاونین، مانور خودروهای اورژانس اجتماعی در راهپیمایی 22 بهمن از جمله برنامه های اجرایی  در دهه مبارک فجر می باشد.

مدیرکل بهزیستی مازندران ادامه داد: تقارن میلاد حضرت زهرا(س) و ایام الله دهه فجر فرصت مغتنمی است جهت ارج نهادن به مقام زن که در این هفته ازبانوان شاغل در بهزیستی مازندران تجلیل بعمل می آید.

دکتر گوهر دهی با بیان اینکه سازمان بهزیستی با ارائه خدمات به جامعه هدف خود در راستای محرومیت زدایی گام برمی دارد، گفت: احداث مسکن برای معلولان و محرومین یکی از وظایف این سازمان می باشد که 110 واحد مسکونی در دهه فجر به بهره برداری می رسد که 34 واحد مربوط به خانواده های عضو دو معلول و بیشتراست.

در پایان دکتر گوهردهی از افتتاح بیش از 40 طرح های اشتغالزایی در سراسر استان در ایام مبارک دهه فجر خبرداد.

کد خبر 30276

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد