افتتاح ساختمان جدید خانه نوباوگان استان با حضور استاندار

علیرضا آشناگر استاندار استان همزمان با اولین روز ایام الله دهه فجر و بعنوان اولین برنامه و آغاز مراسم  دهه فجر ساختمان جدید نوباوگان استان را افتتاح کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ساختمان جدید خانه نوباوگان استان سمنان افتتاح شد.

آیین افتتاح ساختمان جدید خانه نگهداری نوباوگان بهزیستی استان توسط علیرضا آشناگر استاندار استان همزمان با اولین روز ایام الله دهه فجر و بعنوان اولین برنامه و آغاز مراسم  دهه فجر برگزار شد .

در این مراسم علیرضا ایزدپور مدیرکل، حسین نوحی معاون پشتیبانی، ساره امیرجان معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان میزبان علیرضا آشناگر استاندار ، نادر فخری فرماندار شهرستان سمنان ، معاونین استاندار ، مدیران ، مسئولین و خیرین استان و شهرستان بودند .

علیرضا آشناگر استاندار استان در آیین افتتاح ساختمان جدید خانه نوباوگان استان خدمت در بهزیستی و خانه نگهداری کودکان و نوجوانان را کاری ارزشمند برشمرده و افزودند : احداث ساختمان جدید برای کودکان کاری بسیار بزرگ و دارای پاداشی اخروی برای تمام افراد دست اندرکار ، خیرین و حتی مربیان این مرکز که مسئولیت نگهداری و پرورش کودکان را برعهده دارند می باشد .

ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان در ابتدا این مراسم ضمن گرامی داشت ایام دهه فجر، یاد و خاطره شهدا و امام و خیر مقدم به استاندار استان و هیات همراه ابراز داشتند : اداره کل بهزیستی استان با تحت نظارت داشتن ۱۲ خانه نگهداری کودکان و نوجوانان در استان به ۲۰۰ کودک و نوجوان بی سرپرست و بد سرپرست خدمات نگهداری ، آموزشی ارائه می نماید .

ایشان در ادامه ضمن بیان این مطلب که خانه نوباوگان استان در اسفند ماه سال ۱۳۹۰ با ظرفیت ۱۲ کودک و تحت نظارت اداره کل بهزیستی به موسسه خیریه آوای شمیم بهشت واگذار و فعالیت خود را در شهرستان سمنان آغاز کرده است افزودند : موسسه خیریه شمیم بهشت در سال ۹۶ پس از تهیه و خرید زمین به متراژ ۴۳۷ متر از مسکن و شهرسازی ساخت مجموعه را آغاز و با مشارکت بخش خصوصی و توان خیرین با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد ریال بخش عمرانی مجموعه را در سال ۹۹ در دو طبقه به پایان رسانده است.

ایزدپور در تکمیل توضیحات خود گفت : این موسسه با اعتبار قریب به ۳۰ میلیارد ریال در سال ۹۹ در بخش تجهیزات و لوازم مورد نیاز ساختمان جدید خانه نوباوگان استان را تکمیل و قابل بهره برداری در دهه فجر کرد.

مدیرکل بهزیستی استان افزود : در حال حاضر ۱۰ پرسنل به ۱۳ کودک در این مرکز خدمات آموزشی و نگهداری ارائه می نمایند و ماهیانه بابت هر کودک مبلغ شش میلیون ۵۰۰ هزار ریال یارانه توسط سازمان بهزیستی کشور به مرکز تخصیص و واریز می گردد.

ایشان در پایان ضمن بیان این مطلب که خیرین نقش کلیدی را در رسیدن اهداف عالیه سازمان بهزیستی بازی می کنند اظهار داشتند : همواره سپاسگزار و قدردان تمام خیرینی هستیم که دست یاری بهزیستی را به گرمی می فشارند و چه بسا که بدون حضور ایشان چنین ساختمان و تجهیزاتی امروز قابل بهره برداری و استفاده فرزندان نبود.

کد خبر 30271

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد