دهه مبارک فجر خاستگاه طلوع اسلام ناب بود و هست

دهه فجر طلوع دوباره خورشید حق طلبی، ظلم ستیزی و عدالت خواهی در دستان معمار کبیر انقلاب و فرصتی مغتنم برای یاری گرفتن از رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، مدیر کل بهزیستی استان در پیامی فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم


دهه مبارک فجر، ایام به ثمر رسیدن مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های مردان و زنان آزاده ایران سرافراز و کلید گشاینده درهای فتح و پیروزی به روی ملت بزرگ ایران است که با رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد.

فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی است، تا دریابیم که با دستاورد حاصل از خون هزاران شهید چه کرده‌ایم و بار دیگر پیمان ببندیم تا در راه تحقق اهداف والای رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و رهنمود های مقام معظم رهبری  با حفظ وحدت، از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

دهه فجر، مطلع غزل زیبای پیروزی و قصیده بلیغ و رسای اسلام بود و چه زیبا مقام معظم رهبری فرمودند : دهه فجر، ‌ سرآغاز طلوع اسلام، ‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

در آغاز ایام الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، چهل و دومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر همه ملت شریف ایران اسلامی و خانواده بزرگ سازمان بهزیستی تبریک و شادباش عرض می نمایم و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

دکتر نرگس عسگری

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری

کد خبر 30270

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد